Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Kreditupplysningar
minUC - Mitt kreditbetyg
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dukemo" data-source="post: 243796" data-attributes="member: 5174"><p>Kommer ha 13ff kvar efter denna månad (medveten om att det fortfarande är högt). Däremot har jag fått erbjudande från en vän att låna privat för att lösa lite av mina synliga krediter för att påskynda förbättringen av mitt UC-betyg som i dagsläget ligger på 38.7%, började på 49% i slutet av 2020 med 23ff. </p><p></p><p>Synlig inkomsten just nu är på 183K, 1.8K underskott. 200K synligt varav 70-80K är maxade krediter utspritt på 3. Tanken är att isåfall nolla två av dessa och sen avsluta betalkoll och betala av den i "tysthet" så att säga om det fortfarande funkar. Kan man förvänta sig ett stort drop i betyg efter uppdatering isåfall tror ni? Jag behöver samlingslån såfort som möjligt men ska försöka överleva till september/oktober om möjligt då jag endast har 2-3ff kvar, t.o.m med en ränta närmare 20% skulle underlätta sålänge månadskostnaden går ner. Totala skulderna ligger kring 300K.</p><p></p><p>Efter inkomstuppdateringen bör jag hamna mellan 250-300K inkomst med ett underskott på kring 35K, lite orolig att plötsligt stora underskottet ställer till problem. Dock skulle den här planen isåfall innebära att endast 100-120K är synligt vilket ser bättre ut. Jag bara spekulerar lite.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dukemo, post: 243796, member: 5174"] Kommer ha 13ff kvar efter denna månad (medveten om att det fortfarande är högt). Däremot har jag fått erbjudande från en vän att låna privat för att lösa lite av mina synliga krediter för att påskynda förbättringen av mitt UC-betyg som i dagsläget ligger på 38.7%, började på 49% i slutet av 2020 med 23ff. Synlig inkomsten just nu är på 183K, 1.8K underskott. 200K synligt varav 70-80K är maxade krediter utspritt på 3. Tanken är att isåfall nolla två av dessa och sen avsluta betalkoll och betala av den i "tysthet" så att säga om det fortfarande funkar. Kan man förvänta sig ett stort drop i betyg efter uppdatering isåfall tror ni? Jag behöver samlingslån såfort som möjligt men ska försöka överleva till september/oktober om möjligt då jag endast har 2-3ff kvar, t.o.m med en ränta närmare 20% skulle underlätta sålänge månadskostnaden går ner. Totala skulderna ligger kring 300K. Efter inkomstuppdateringen bör jag hamna mellan 250-300K inkomst med ett underskott på kring 35K, lite orolig att plötsligt stora underskottet ställer till problem. Dock skulle den här planen isåfall innebära att endast 100-120K är synligt vilket ser bättre ut. Jag bara spekulerar lite. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Kreditupplysningar
minUC - Mitt kreditbetyg
Topp