Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Smslån
minifinans.se, kommer de att öppna
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JeffreyLebowski" data-source="post: 60708" data-attributes="member: 2530"><p>Nu är jag inte intresserad av att låna hos dessa, och jag har ingen koll på vilken typ av upplysning dom tar när ni snackar om er score.</p><p>Men intrycket är väl att dom inte har tillräckligt med kapital och därför hellre sprider ut på så många olika som möjligt.</p><p></p><p>Kollade in sidan och kollade priserna om man lånar<u> i en månad</u>. Lånar man 500kr betalar man tillbaka 569kr - det är den enda som sticker ut.</p><p>Deras affärsidé bygger alltså, som dom skriver, på att dom inte tar ut ränta. Lånar på 5000kr över ett år är ju det ganska schysst deal. Men hur många kommer få göra det?</p><p>Antagligen ingen som behöver ta den typ av lån. Om ens det.</p><p></p><p>Resterande lån kostar 464 i avgift:</p><p>Låna 1000kr=betala tillbaka 1464kr</p><p>Låna 1500kr=betala tillbaka 1964kr osv till</p><p>Låna 5000kr=betala tillbaka 5464kr</p><p></p><p>Alltså så tjänar dom ju dubbelt så mycket att låna ut 1000kr var till 2personer istället för att låna ut 2000kr till en. Dom tjänar alltså även dubbelt så mycket på att låna ut 1000kr var till 2personer mot om dom lånar ut 5000kr till en person.</p><p></p><p>Men dom gör ju som dom vill, men jag tror de flesta kommer få nöja sig med en lägre summa.</p><p></p><p>Sedan förstår jag inte varför dom ska ta en avgift via sms. Det känns som en väldigt konstig affärsidé, vem vet vad dom pengarna finansierar och hur dom skattas. Nä. Jag hade aldrig beblandat mig med ett kreditgivare som tar betalt innan dom lånar ut. </p><p>En vacker dag bommar dom igen och så drar dom in en stor summa utan att låna ut till någon, innan folk blivit medvetna har någon säkert dragit in en hyffsad summa med tanke på hur mkt desperata människor det finns som är i behov av lån.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JeffreyLebowski, post: 60708, member: 2530"] Nu är jag inte intresserad av att låna hos dessa, och jag har ingen koll på vilken typ av upplysning dom tar när ni snackar om er score. Men intrycket är väl att dom inte har tillräckligt med kapital och därför hellre sprider ut på så många olika som möjligt. Kollade in sidan och kollade priserna om man lånar[U] i en månad[/U]. Lånar man 500kr betalar man tillbaka 569kr - det är den enda som sticker ut. Deras affärsidé bygger alltså, som dom skriver, på att dom inte tar ut ränta. Lånar på 5000kr över ett år är ju det ganska schysst deal. Men hur många kommer få göra det? Antagligen ingen som behöver ta den typ av lån. Om ens det. Resterande lån kostar 464 i avgift: Låna 1000kr=betala tillbaka 1464kr Låna 1500kr=betala tillbaka 1964kr osv till Låna 5000kr=betala tillbaka 5464kr Alltså så tjänar dom ju dubbelt så mycket att låna ut 1000kr var till 2personer istället för att låna ut 2000kr till en. Dom tjänar alltså även dubbelt så mycket på att låna ut 1000kr var till 2personer mot om dom lånar ut 5000kr till en person. Men dom gör ju som dom vill, men jag tror de flesta kommer få nöja sig med en lägre summa. Sedan förstår jag inte varför dom ska ta en avgift via sms. Det känns som en väldigt konstig affärsidé, vem vet vad dom pengarna finansierar och hur dom skattas. Nä. Jag hade aldrig beblandat mig med ett kreditgivare som tar betalt innan dom lånar ut. En vacker dag bommar dom igen och så drar dom in en stor summa utan att låna ut till någon, innan folk blivit medvetna har någon säkert dragit in en hyffsad summa med tanke på hur mkt desperata människor det finns som är i behov av lån. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Smslån
minifinans.se, kommer de att öppna
Topp