Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Minifinans möjlig bedrägeriförsök?

Vi är flera som fått inkassokrav trots att lånet är återbetalt, de flesta har betalat klart på sitt lån för 1-2 år sedan till och med. Är det något vi kan göra åt detta? Anmäla? Om ja, vart vänder vi oss till i sådana fall?

Vi är flera som fått inkassokrav trots att lånet är återbetalt, de flesta har betalat klart på sitt lån för 1-2 år sedan till och med. Är det något vi kan göra åt detta? Anmäla? Om ja, vart vänder vi oss till i sådana fall?
Ta kontakt med dom. Om du efter det fortfarande tycker att kravet är felaktigt är det väl bara att bestrida det.

Jag har också fått ett. Går inte ens att få tag i minifinans. Lånet är återbetalt sedan flera år tillbaka.

Jag har också fått detta inkassokrav trotts att lånet är återbetalat för flera år sedan!

Jag har också fått ett. Går inte ens att få tag i minifinans. Lånet är återbetalt sedan flera år tillbaka.
Kontakta inkasso företaget och be de stoppa processen och att de ska göra en utredning.

Jag har gjort det och varit i kontakt med banken då dom kräver underlag på betalningarna vilket inte var lika lätt att inhämta från banken som jag trodde då det är så långt bakåt i tiden

Ta kontakt med dom. Om du efter det fortfarande tycker att kravet är felaktigt är det väl bara att bestrida det.
Vi är så många som fått trots att lånet är fullt reglerat. Det är något lurt på gång av de här onda odjuren.

Jag har gjort det och varit i kontakt med banken då dom kräver underlag på betalningarna vilket inte var lika lätt att inhämta från banken som jag trodde då det är så långt bakåt i tiden
Är det minifinans som vill ha underlag?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp