Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mini uc registrerad som uc förfrågning???!!

Handlade på faktura för mindre än 1000kr och det togs en mini uc upplysning. Nu ser jag en månad senare att det ligger registrerade som en blank förfrågning???!!! Hjälp får panik! Jag som kämpat så länge för att komma ner under 3 förfrågningar!! Varför har dem börjat registrerar även mini uc som ff?????

Handlade på faktura för mindre än 1000kr och det togs en mini uc upplysning. Nu ser jag en månad senare att det ligger registrerade som en blank förfrågning???!!! Hjälp får panik! Jag som kämpat så länge för att komma ner under 3 förfrågningar!! Varför har dem börjat registrerar även mini uc som ff?????
Vad är det för finansieringsföretag Du handlade via som gjorde upplysningen?

Frugan fick en ”mini-uc” tagen för ca 3 månader sedan, och den syns inte som FF på en upplysning. Synd bara på Minuc.

Vad är det för finansieringsföretag Du handlade via som gjorde upplysningen?

Frugan fick en ”mini-uc” tagen för ca 3 månader sedan, och den syns inte som FF på en upplysning. Synd bara på Minuc.
Det var färja ttline
Det kom en upplysningskopia på Kivra från uc på endast 3 sidor. Så jag tog för givet att det var endast en mini uc man tagit. Men nu när jag beställde en egen upplysningskopia så står den registrerad som förfrågning

Det var färja ttline
Det kom en upplysningskopia på Kivra från uc på endast 3 sidor. Så jag tog för givet att det var endast en mini uc man tagit. Men nu när jag beställde en egen upplysningskopia så står den registrerad som förfrågning
Ok, lite konstigt att den är blank förvisso. Men en full UC är inte lika förvånande.

Men Du är säker på att förfrågan är från TT? Inget hos inkasso?

Ok, lite konstigt att den är blank förvisso. Men en full UC är inte lika förvånande.

Men Du är säker på att förfrågan är från TT? Inget hos inkasso?
Nej inget hos inkasso. Betalade fakturan direkt. Är det lönt att kontakta uc? Vilket trist att få en upplysning för en faktura på 900kr aldrig varit med om nåt liknande att det tas full uc med förfrågning

Nej inget hos inkasso. Betalade fakturan direkt. Är det lönt att kontakta uc? Vilket trist att få en upplysning för en faktura på 900kr aldrig varit med om nåt liknande att det tas full uc med förfrågning
Vet inte vad UC kan göra åt saken, det Du kan fråga är väl om det är en full- eller microuc.

Är det så att dem tar en uc på faktura köp så är det så tyvärr då får du stå ditt kast :( är ganska många som gör det nu för tiden så gäller att ha koll om man tänkt betala med faktura

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp