Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Mina lån, Ekonomi och spelberoende
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="erik23" data-source="post: 90340" data-attributes="member: 4150"><p>Tillbaka igen jag måste nog ha kvar möjligheten att skriva här känner jag.</p><p>Var nära igen att åka dit men lyckades hejda mig i sista sekunden. Har inte sovit ett skit inatt och mår verkligen inget vidare nu....</p><p></p><p>Jag vet att ni säger att jag ska söka hjälp och jag ska prata med en bekant till mig och berätta hur det ligger till och hur man mår...</p><p>Måste försöka ta mig ur den här skiten nu och verkligen NU.</p><p></p><p>Jag har lyssnat på era förslag och idag tog jag tag i ena delen av dem iallafall.</p><p>Men behöver hjälp ifall det finns fler kryphål....</p><p></p><p>Kände att jag var tvungen att spärra mig för jag kommer tillslut inte att kunna stå emot längre som ni säger...</p><p></p><p>Det jag har gjort.</p><p></p><p>*spärrat kreditkort och beställt ett nytt med helt nya nummer då jag kunde dessa i huvudet. ( dessa ska döljas innan jag ser dem)</p><p></p><p>* skrapat bort CVV koden på mitt bankkort som jag inte kunde i huvudet ( lyckades utan att titta på den haha.</p><p>Ska dock beställa nytt kort här med då det är slitet...</p><p></p><p>* Skickat till trustly att jag vill spärra mig från deras tjänst nu då jag har spelproblem.</p><p></p><p>* Skickat till Neteller att jag vill avsluta konto och bli spärrad för framtida registrering..</p><p></p><p>* Skickat till Skrill att jag vill bli spärrad för framtida registrering och även avsluta mitt konto om det är aktivt.</p><p></p><p>* Jag är spärrad hos Zimpler </p><p></p><p>* Mobilen kan jag inte betala med.</p><p></p><p>* Har ett kreditkort som jag har både konto och CVV kod på för framtida nödlösningar.</p><p>OBS detta kort är spärrat mot spel jag har provat många gånger men dem tillåter inte det tydligen.</p><p></p><p>Har jag missat något ? </p><p>Kommer säkert alltid finnas sätt men nu har jag plockat bort dem mest vanligaste och själv har jag inte en aning om jag kommer kunna göra nån mer insättning nu...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erik23, post: 90340, member: 4150"] Tillbaka igen jag måste nog ha kvar möjligheten att skriva här känner jag. Var nära igen att åka dit men lyckades hejda mig i sista sekunden. Har inte sovit ett skit inatt och mår verkligen inget vidare nu.... Jag vet att ni säger att jag ska söka hjälp och jag ska prata med en bekant till mig och berätta hur det ligger till och hur man mår... Måste försöka ta mig ur den här skiten nu och verkligen NU. Jag har lyssnat på era förslag och idag tog jag tag i ena delen av dem iallafall. Men behöver hjälp ifall det finns fler kryphål.... Kände att jag var tvungen att spärra mig för jag kommer tillslut inte att kunna stå emot längre som ni säger... Det jag har gjort. *spärrat kreditkort och beställt ett nytt med helt nya nummer då jag kunde dessa i huvudet. ( dessa ska döljas innan jag ser dem) * skrapat bort CVV koden på mitt bankkort som jag inte kunde i huvudet ( lyckades utan att titta på den haha. Ska dock beställa nytt kort här med då det är slitet... * Skickat till trustly att jag vill spärra mig från deras tjänst nu då jag har spelproblem. * Skickat till Neteller att jag vill avsluta konto och bli spärrad för framtida registrering.. * Skickat till Skrill att jag vill bli spärrad för framtida registrering och även avsluta mitt konto om det är aktivt. * Jag är spärrad hos Zimpler * Mobilen kan jag inte betala med. * Har ett kreditkort som jag har både konto och CVV kod på för framtida nödlösningar. OBS detta kort är spärrat mot spel jag har provat många gånger men dem tillåter inte det tydligen. Har jag missat något ? Kommer säkert alltid finnas sätt men nu har jag plockat bort dem mest vanligaste och själv har jag inte en aning om jag kommer kunna göra nån mer insättning nu... [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Mina lån, Ekonomi och spelberoende
Topp