Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mina chanser till lån

Hej!

Skulle vilja ansöka om Blancolån på 200 000kr för att samla mina krediter och ha en månadskostnad varje månad istället för dessa dyra krediter.

Mina förutsättningar är:

Årsinkomst: 469 200kr
Underskott av kapital: 75 700kr

UC Riskprognos: 6,8

Blanco:

IcaBanken 70 000
Lea Bank 23 600

Kontokrediter:

Northmill 50 000
PFC 10 000
Ferratum 32 000

Har 4 förfrågningar varav en försvinner imorgon, de övriga 3 förfrågningarna är sedan förra året.

Hur skulle ni säga att mina chanser är och vad är det smartaste, att vända sig direkt till sin bank genom ett fysiskt möte där jag förklarar att syftet med lånet är att samla krediterna till 1 eller rekommenderar ni Lendo?

Om jag skulle ha ett drop in möte med banken redan imorgon, syns det då att min förfrågan (som försvinner imorgon) försvunnit? eller tar det ett tag innan sådant uppdateras? På minuc.se brukar man se det samma dag.

Tacksam för svar.

Du kan försöka få en preliminär bedömning från din bank utan UC. Ta med underlag från minuc och gör en konkret budget och visa handlingarna.
Om de gör bedömningen att det inte är troligt att du kan samla ihop allt till ett lån, bör du kanske avvakta och fokusera på att få bort PFC och Lea Bank och din UC har nog då förbättrats.
Din förfrågan tror jag försvinner direkt från minuc om det går ut imorgon.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp