Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Min väg till skuldfrihet
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vägentillskuldfri" data-source="post: 397549" data-attributes="member: 8266"><p>Idag firar jag att en ff har försvunnit och att de två sista försvinner om ca 20 dagar. Kreditbetyget ändrades från 0,6 till 0,4.</p><p></p><p>Den 17/2 2023 skrev jag mitt första inlägg här, och kommer nog hänga kvar här de närmaste 10 åren om ingen rik okänd diplomatsläkting dyker upp. ;-) Men det känns helt okej ändå. Vi är ju bland jämlikar här liksom, och ni (de flesta av er) verkar vara hyggliga hjälpsamma människor som förtjänar att komma ut på andra sidan skuldberget, det är fint att vi kan peppa varandra.</p><p></p><p>Denna månad är katastrofal inkomstmässigt men jag ska försöka sälja av lite grejer för att ha råd att leva. Massa sjukdagar som drog ner lönen plus mycket extrautgifter, suck. Men lånen är betalda, ännu en gång, neråt neråt sakta sakta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vägentillskuldfri, post: 397549, member: 8266"] Idag firar jag att en ff har försvunnit och att de två sista försvinner om ca 20 dagar. Kreditbetyget ändrades från 0,6 till 0,4. Den 17/2 2023 skrev jag mitt första inlägg här, och kommer nog hänga kvar här de närmaste 10 åren om ingen rik okänd diplomatsläkting dyker upp. ;-) Men det känns helt okej ändå. Vi är ju bland jämlikar här liksom, och ni (de flesta av er) verkar vara hyggliga hjälpsamma människor som förtjänar att komma ut på andra sidan skuldberget, det är fint att vi kan peppa varandra. Denna månad är katastrofal inkomstmässigt men jag ska försöka sälja av lite grejer för att ha råd att leva. Massa sjukdagar som drog ner lönen plus mycket extrautgifter, suck. Men lånen är betalda, ännu en gång, neråt neråt sakta sakta. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Min väg till skuldfrihet
Topp