Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Min väg till skuldfrihet
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vägentillskuldfri" data-source="post: 388928" data-attributes="member: 8266"><p>Phu. Läste igenom min tråd med en psykiatrikers ögon. Här har vi helt klart en person med problem! Undflyende, stoppa huvudet i sanden, falla på målsnöret. Där är problematiken. Hoppas jag aldrig får mig som klient om jag blir psykolog, skulle bli galen!</p><p></p><p>Har försökt läsa ikapp era trådar nu när jag varit frånvarande nästan ett halvår och inser att jag saknar många. Hoppas det bara är ett busy december och inget annat som lett till frånvaron.</p><p>Tack alla ni som hänger här och peppar och stöttar. Ibland är jag lite dålig/missar att svara på inlägg, ser jag när jag kollar bakåt. Inte illvilja, är bara extremt tankspridd och förvirrad. Skyller allt på förfäder och utmattning (skoja- jag ska skärpa mig, mina förfäder får vila lugnt utan att jag ska skamma dem).</p><p></p><p>Något som slår mig också är hur otroligt mycket räntorna har stigit sedan jag startade min bräckliga ”resa” i mars 2023. Med flera procent! Och dessutom hyreshöjning, sänkning av lön och svindyr mat. Det är klart att det känns i våra kassor. Tänker att många har så mycket större lån än mig och bolån på ett antal miljoner; herregud det måste vara otroligt svårt för många nu, både här i forumet men också för ”gemene man” med dyra hus i storstadsregionerna. Kanske man ska dra referenser till den lustige killen som en gång svarade i en sån där frågespalt i tidningen: ”Hur drabbas du av finanskrisen?” ”Skönt att alla andra äntligen har det lika uselt som jag nu!”. Jag tror dock de flesta inte vet om att detta forum finns. Är glad för att jag hittade hit.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vägentillskuldfri, post: 388928, member: 8266"] Phu. Läste igenom min tråd med en psykiatrikers ögon. Här har vi helt klart en person med problem! Undflyende, stoppa huvudet i sanden, falla på målsnöret. Där är problematiken. Hoppas jag aldrig får mig som klient om jag blir psykolog, skulle bli galen! Har försökt läsa ikapp era trådar nu när jag varit frånvarande nästan ett halvår och inser att jag saknar många. Hoppas det bara är ett busy december och inget annat som lett till frånvaron. Tack alla ni som hänger här och peppar och stöttar. Ibland är jag lite dålig/missar att svara på inlägg, ser jag när jag kollar bakåt. Inte illvilja, är bara extremt tankspridd och förvirrad. Skyller allt på förfäder och utmattning (skoja- jag ska skärpa mig, mina förfäder får vila lugnt utan att jag ska skamma dem). Något som slår mig också är hur otroligt mycket räntorna har stigit sedan jag startade min bräckliga ”resa” i mars 2023. Med flera procent! Och dessutom hyreshöjning, sänkning av lön och svindyr mat. Det är klart att det känns i våra kassor. Tänker att många har så mycket större lån än mig och bolån på ett antal miljoner; herregud det måste vara otroligt svårt för många nu, både här i forumet men också för ”gemene man” med dyra hus i storstadsregionerna. Kanske man ska dra referenser till den lustige killen som en gång svarade i en sån där frågespalt i tidningen: ”Hur drabbas du av finanskrisen?” ”Skönt att alla andra äntligen har det lika uselt som jag nu!”. Jag tror dock de flesta inte vet om att detta forum finns. Är glad för att jag hittade hit. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Min väg till skuldfrihet
Topp