Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Min väg till skuldfrihet
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cecilia" data-source="post: 358915" data-attributes="member: 6464"><p>Tack för dina fantastiskt fina ord, det värmer ska jag säga. Jag har haft väldigt mycket motgångar i mitt liv och har hamnat i skuldträsket av annat än spel och konsumtion. Och tycker varför döma varandra, vi vet ju inte bakgrunden och att istället tänka att behandla andra så som jag vill behandlad själv är numera mitt ord. Så snällt sagt, varför kan vi inte vara trevliga ? Vi vinner mer på det. </p><p>Jag är kund på Nordea och har en stor del av mitt pensionssparande där redan men har tjänstepension från tidigare arbetsgivare som går att flytta på ca 250 000 kr och tänkte se om de kan locka dem att också hjälpa mig att samla en del av lånen hos dem, dock har jag lån utanför UC vet ej hur det ser på detta. Men tänkte försöka och då även sparande så de ser att jag tänker ha en buffert. Mötet blir fysiskt med min personliga bankman jag har där.</p><p>Jag vet inte om Nordea vill vara med på min resa men tänker ta med en ny UC och visa dem hur jag jobbat ner antal kreditgivare och betalat av krediter. </p><p>Viktigt att de inte tar en ny UC förrän de kan ge någon sorts indikation på att de kan hjälpa dig, men man kan alltid ta med en egen och gör en budget som visar hur mycket du skulle spara per månad genom att samla hos dem och att du kan börja spara en buffert. </p><p>Om de inte kan hjälpa mig nu så tänkte jag föreslå att återkomma senare efter sommaren och då visat att jag ännu mer betalat lån utanför UC och att jag inte tagit några nya lån på ett bra tag osv.</p><p>Jag önskar dig all lycka till med din resa och att du får till ett möte hos Nordea. Kolla om du har tjänstepension hos någon gammal arbetsgivare som går att flytta och föreslå det för Nordea så du har något att komma med </p><p>Men ännu en gång tack för dina fina ord. De värmer !!! </p><p>Lycka till !!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cecilia, post: 358915, member: 6464"] Tack för dina fantastiskt fina ord, det värmer ska jag säga. Jag har haft väldigt mycket motgångar i mitt liv och har hamnat i skuldträsket av annat än spel och konsumtion. Och tycker varför döma varandra, vi vet ju inte bakgrunden och att istället tänka att behandla andra så som jag vill behandlad själv är numera mitt ord. Så snällt sagt, varför kan vi inte vara trevliga ? Vi vinner mer på det. Jag är kund på Nordea och har en stor del av mitt pensionssparande där redan men har tjänstepension från tidigare arbetsgivare som går att flytta på ca 250 000 kr och tänkte se om de kan locka dem att också hjälpa mig att samla en del av lånen hos dem, dock har jag lån utanför UC vet ej hur det ser på detta. Men tänkte försöka och då även sparande så de ser att jag tänker ha en buffert. Mötet blir fysiskt med min personliga bankman jag har där. Jag vet inte om Nordea vill vara med på min resa men tänker ta med en ny UC och visa dem hur jag jobbat ner antal kreditgivare och betalat av krediter. Viktigt att de inte tar en ny UC förrän de kan ge någon sorts indikation på att de kan hjälpa dig, men man kan alltid ta med en egen och gör en budget som visar hur mycket du skulle spara per månad genom att samla hos dem och att du kan börja spara en buffert. Om de inte kan hjälpa mig nu så tänkte jag föreslå att återkomma senare efter sommaren och då visat att jag ännu mer betalat lån utanför UC och att jag inte tagit några nya lån på ett bra tag osv. Jag önskar dig all lycka till med din resa och att du får till ett möte hos Nordea. Kolla om du har tjänstepension hos någon gammal arbetsgivare som går att flytta och föreslå det för Nordea så du har något att komma med Men ännu en gång tack för dina fina ord. De värmer !!! Lycka till !! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Min väg till skuldfrihet
Topp