Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Min resa mot skuldfrihet
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Maipenrai" data-source="post: 461818" data-attributes="member: 3509"><p>Har det ganska bra trots en hög skuldsättning på 840k ca. Årsinkomst på 600k 2024 men kommer nog upp en bit över 700k nästa år.</p><p>Förutsättnigarna nu, UC 0,3 och 2ff som går ut i Juli och Oktober.</p><p>Tänkte samla 3 mindre lån till ett med 7 års betalning och siktar på samma summa som de är på nu fast med några års kortare avbetalningstid. Får se hir det går.</p><p>Gör en förfrågan i Oktober när jag har noll ff.</p><p>Tar 20k extra så jag kan korta ner ett stort Icalån, har ca 150k kvar där och 3,5 år kvar att betala. Blir en 4k extra sen att betala ner andra lån när det är klart.</p><p>Siktet är att vara helt klar om 7 år utan extra inbetalningar men tänker amortera extra då och då och mer när icalånet är borta så kanske blir klar inom 5-6 år istället.</p><p>Nästa år oktober söker jag igen med hopp om ännu bättre ränta med mindre skuldkvot. Då kommer jag ligga på en 680</p><p>Vilken idiot man har varit alltså </p><p>Min sambo hade lite lån när vi blev ihop men jag betalade bort alla dom och sa precis hur det funkar om man fastnar i den karusellen.</p><p>Nu har hen varit grymt duktig på den biten och alltid betalat sina Klarnaköp mm samma månad så inget släpar efter. Så glad för det.</p><p>Gjorde denna tråd då Gaston peppa mig.</p><p></p><p>Ha en fin helg allihopa!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Maipenrai, post: 461818, member: 3509"] Har det ganska bra trots en hög skuldsättning på 840k ca. Årsinkomst på 600k 2024 men kommer nog upp en bit över 700k nästa år. Förutsättnigarna nu, UC 0,3 och 2ff som går ut i Juli och Oktober. Tänkte samla 3 mindre lån till ett med 7 års betalning och siktar på samma summa som de är på nu fast med några års kortare avbetalningstid. Får se hir det går. Gör en förfrågan i Oktober när jag har noll ff. Tar 20k extra så jag kan korta ner ett stort Icalån, har ca 150k kvar där och 3,5 år kvar att betala. Blir en 4k extra sen att betala ner andra lån när det är klart. Siktet är att vara helt klar om 7 år utan extra inbetalningar men tänker amortera extra då och då och mer när icalånet är borta så kanske blir klar inom 5-6 år istället. Nästa år oktober söker jag igen med hopp om ännu bättre ränta med mindre skuldkvot. Då kommer jag ligga på en 680 Vilken idiot man har varit alltså Min sambo hade lite lån när vi blev ihop men jag betalade bort alla dom och sa precis hur det funkar om man fastnar i den karusellen. Nu har hen varit grymt duktig på den biten och alltid betalat sina Klarnaköp mm samma månad så inget släpar efter. Så glad för det. Gjorde denna tråd då Gaston peppa mig. Ha en fin helg allihopa! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Min resa mot skuldfrihet
Topp