Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Min resa från skuldsatt spelberoende till nykter spelfri och påväg mot skuldfri.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dunder" data-source="post: 301559" data-attributes="member: 6455"><p>Jävligt less på allt som har med lån osv att göra. Riktigt trött på skiten och annat privat... har en kontakt på collector ist så gjorde ansökan hos henne i hopp om att samla har uc nu 7.5% men enligt deras prognos blev det 10.6% på ansökan.... så 0.6% över så det blev avslag. Förmodligen för jag sa mina lån kostar 6 k</p><p>I månaden vilket den gör.... men tydligen så påverkar det vilket känns helt jävla sjukt med tanke på att man ska samla för att koma billigare? Aja nu blev det en jävla ff i onödan så nu lär väl betyget gå från 7.5% till 11% eller något istället... så trött på all den här skiten med uc och hur dom tänker osv. Ett jävla bakslag är vad det här blev. Orkar inte hålla på med det här mer nu. Det får va som det är fram till skatten kommer sen betalar jag in på krediten. Så får vi se vad som sker med betyget. Sen i augusti får jag väl se när jag har 2 ff bara. Känner mig ba slut som människa nu pga mina föräldrar ska hjälpa betala varje månad. Sen gå hemma med föräldrapenning få skit pengar. Sen utöver det ett barn som ej vill sova så man blir ju helt psykiskt lost pga man känner sig maktös... </p><p></p><p>Angående rocker ja jag kanske skulle kört där istället, men jag vet inte kändes inte rätt. Får vara vad det är fram till Augusti.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dunder, post: 301559, member: 6455"] Jävligt less på allt som har med lån osv att göra. Riktigt trött på skiten och annat privat... har en kontakt på collector ist så gjorde ansökan hos henne i hopp om att samla har uc nu 7.5% men enligt deras prognos blev det 10.6% på ansökan.... så 0.6% över så det blev avslag. Förmodligen för jag sa mina lån kostar 6 k I månaden vilket den gör.... men tydligen så påverkar det vilket känns helt jävla sjukt med tanke på att man ska samla för att koma billigare? Aja nu blev det en jävla ff i onödan så nu lär väl betyget gå från 7.5% till 11% eller något istället... så trött på all den här skiten med uc och hur dom tänker osv. Ett jävla bakslag är vad det här blev. Orkar inte hålla på med det här mer nu. Det får va som det är fram till skatten kommer sen betalar jag in på krediten. Så får vi se vad som sker med betyget. Sen i augusti får jag väl se när jag har 2 ff bara. Känner mig ba slut som människa nu pga mina föräldrar ska hjälpa betala varje månad. Sen gå hemma med föräldrapenning få skit pengar. Sen utöver det ett barn som ej vill sova så man blir ju helt psykiskt lost pga man känner sig maktös... Angående rocker ja jag kanske skulle kört där istället, men jag vet inte kändes inte rätt. Får vara vad det är fram till Augusti. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Min resa från skuldsatt spelberoende till nykter spelfri och påväg mot skuldfri.
Topp