Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Min resa från skuldsatt spelberoende till nykter spelfri och påväg mot skuldfri.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dunder" data-source="post: 288262" data-attributes="member: 6455"><p>2 tunga dygn haft ont i magen långt ner varje gång på kvällen innan jag ska sova knappt sovit något på 2 nätter. Känner mig stressad orolig låg down. Vet inte vad det beror på och nu även ett sånt starkt jävla sug efter droger trots det var 2 år sen snart. Vet inte vad det är känner mig ba vilsen som att vissa dagar är allt bra. Sen kommer allt ifatt utan att jag tänker på det riktigt i huvudet men kanske mitt undermedvetna. Lån, ekonomi, pengar, allt som hänt förr, mitt gamla missbruk, spelmissbruket, min diagnos, väntan på utredning , eller om medecinen spökar och även massa förändringar framöver flytta och ännu mer saker. Nae jag vet inte känns ba riktigt piss. Men det är vad det är. Va ba tvunen skriva av mig. Allt är inte jämt guld och gröna ängar... även om altlt gått så bra och framåt. På 5 månader så är 50% av tiden inte så positiv som</p><p>Det skrivs. Alltid enklare hjälpa andra än en själv❤️</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dunder, post: 288262, member: 6455"] 2 tunga dygn haft ont i magen långt ner varje gång på kvällen innan jag ska sova knappt sovit något på 2 nätter. Känner mig stressad orolig låg down. Vet inte vad det beror på och nu även ett sånt starkt jävla sug efter droger trots det var 2 år sen snart. Vet inte vad det är känner mig ba vilsen som att vissa dagar är allt bra. Sen kommer allt ifatt utan att jag tänker på det riktigt i huvudet men kanske mitt undermedvetna. Lån, ekonomi, pengar, allt som hänt förr, mitt gamla missbruk, spelmissbruket, min diagnos, väntan på utredning , eller om medecinen spökar och även massa förändringar framöver flytta och ännu mer saker. Nae jag vet inte känns ba riktigt piss. Men det är vad det är. Va ba tvunen skriva av mig. Allt är inte jämt guld och gröna ängar... även om altlt gått så bra och framåt. På 5 månader så är 50% av tiden inte så positiv som Det skrivs. Alltid enklare hjälpa andra än en själv❤️ [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Min resa från skuldsatt spelberoende till nykter spelfri och påväg mot skuldfri.
Topp