Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Min resa från skuldsatt spelberoende till nykter spelfri och påväg mot skuldfri.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dunder" data-source="post: 286668" data-attributes="member: 6455"><p>Idag är det lön har konstigt nog inte så stor ångest trots allt. Det är vad det är liksom kunde varit värre, julklappar klara osv. Det enda är väl att min familj som redan hjälpt med 170k behöver fortfarande hjälpa med runt 4 i månaden tills jag får samlingslån. Om en vecka är det ett nytt år. Jag hoppas bara att mitt betyg går under 15% den första halvan av nästa år. Bara jag får samla mina lån så jag kan betala själv så spelar inget någon roll för mig får stå mitt kast kanske leva snålt. Men att kunna betala själv skulle va guld för det enda som ger mig ångest nu är när min familj behöver hjälpa... min pappa skrev idag allt va betalt som han hjälper med och det är vad det är det är klart för denna månad och att jag inte ska grubbla på det nu. Men samtidigt känns det endå piss är liksom 30 år och har egna barn endå ska mina föräldrar behöva hjälpa mig... svikit dom så många gånger under åren droger , kommit hem med polis gjort bort mig dom fått betala massor böter osv osv. För att sen blir drogfri få barn sen boom spel skulder spelberoende som ett brev på posten. Aja som sagt det är vad det är det kunde varit värre. Har tur som fick hjälp annars hade det blivit kronofogden osv vet ej hur vårt förhållande blivit då kanske separation och jag inte funnits här idag. För va ungrfär så det kändes för 4 månader sen när allt kom fram.</p><p></p><p>Varje gång jag skriva något kort hår så boom bara brinner fingrarna och jag skriver ut precis allt jag känner haha. Det är väldigt skönt skriva av sig här det underlättar för mig. Skulle någon få reda på att jag är jag så kunde jag inte bry mig mindre faktiskt.</p><p></p><p>Allt jag skriver läser jag aldrig igenom igen efter jag skriver för jag ba kör på som det känns för mig mina äkta känslor. Så är det stavfel eller så så vet ni varför... haha... </p><p></p><p>Oändligt med kärlek till er alla ni är inte ensamma❤️ Tack för att ni läser och stöttar det gör mig gott. Hoppas även det hjälper någon. Finns för alla i meddelande om någon behöver hjälp eller prata osv.</p><p></p><p>En annan sak jag skriver inte allt för att få beröm för att jag är duktig osv eller vill ha empati. Utan skriver för det hjälper mig och hoppas det hjälper någon mer.</p><p></p><p>god jul och gott nytt år tack❤️</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dunder, post: 286668, member: 6455"] Idag är det lön har konstigt nog inte så stor ångest trots allt. Det är vad det är liksom kunde varit värre, julklappar klara osv. Det enda är väl att min familj som redan hjälpt med 170k behöver fortfarande hjälpa med runt 4 i månaden tills jag får samlingslån. Om en vecka är det ett nytt år. Jag hoppas bara att mitt betyg går under 15% den första halvan av nästa år. Bara jag får samla mina lån så jag kan betala själv så spelar inget någon roll för mig får stå mitt kast kanske leva snålt. Men att kunna betala själv skulle va guld för det enda som ger mig ångest nu är när min familj behöver hjälpa... min pappa skrev idag allt va betalt som han hjälper med och det är vad det är det är klart för denna månad och att jag inte ska grubbla på det nu. Men samtidigt känns det endå piss är liksom 30 år och har egna barn endå ska mina föräldrar behöva hjälpa mig... svikit dom så många gånger under åren droger , kommit hem med polis gjort bort mig dom fått betala massor böter osv osv. För att sen blir drogfri få barn sen boom spel skulder spelberoende som ett brev på posten. Aja som sagt det är vad det är det kunde varit värre. Har tur som fick hjälp annars hade det blivit kronofogden osv vet ej hur vårt förhållande blivit då kanske separation och jag inte funnits här idag. För va ungrfär så det kändes för 4 månader sen när allt kom fram. Varje gång jag skriva något kort hår så boom bara brinner fingrarna och jag skriver ut precis allt jag känner haha. Det är väldigt skönt skriva av sig här det underlättar för mig. Skulle någon få reda på att jag är jag så kunde jag inte bry mig mindre faktiskt. Allt jag skriver läser jag aldrig igenom igen efter jag skriver för jag ba kör på som det känns för mig mina äkta känslor. Så är det stavfel eller så så vet ni varför... haha... Oändligt med kärlek till er alla ni är inte ensamma❤️ Tack för att ni läser och stöttar det gör mig gott. Hoppas även det hjälper någon. Finns för alla i meddelande om någon behöver hjälp eller prata osv. En annan sak jag skriver inte allt för att få beröm för att jag är duktig osv eller vill ha empati. Utan skriver för det hjälper mig och hoppas det hjälper någon mer. god jul och gott nytt år tack❤️ [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Min resa från skuldsatt spelberoende till nykter spelfri och påväg mot skuldfri.
Topp