Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Min resa från skuldsatt spelberoende till nykter spelfri och påväg mot skuldfri.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dunder" data-source="post: 285759" data-attributes="member: 6455"><p>Är det fler som har sambo hemma som fått nog höra av lån? Jag prata om det hela tiden innan blev över exalterad osv när nptt gick bra. Eller tvärtom åt andra hållet att man blir down och det går ut över hela familjen? Nästan så det tar över allt liksom. Jag tror jag är lite extrem också pga min adhd och att jag ej tänker på det. Iallfall har slutat med det nu berättar ej om mina</p><p>Lån betalningar eller något istället. För tror hon tycker de är</p><p>Jobbigt med allt som hänt som bara kom som en blixt från klar himmel.</p><p></p><p>Måste iallafall säga att jag är så tacksam jag hitta till detta forum.</p><p>Där alla är så trevliga där man kan öppna upp sig, prata med likasinnade, ingen</p><p>Dömmer och alla hjälper. För svårt prata med någon som inte varit i samma sits. Med mitt andra (nyktra drogberoende) är jag öppen med för alla och håller möten och är utbildad osv. Men med detta känns det liksom svårare att va öppen nmed när det kommer till spel och pengar. För det är liksom så</p><p>Lång process efter allt kommit fram.... va bara tvungen skriva av mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dunder, post: 285759, member: 6455"] Är det fler som har sambo hemma som fått nog höra av lån? Jag prata om det hela tiden innan blev över exalterad osv när nptt gick bra. Eller tvärtom åt andra hållet att man blir down och det går ut över hela familjen? Nästan så det tar över allt liksom. Jag tror jag är lite extrem också pga min adhd och att jag ej tänker på det. Iallfall har slutat med det nu berättar ej om mina Lån betalningar eller något istället. För tror hon tycker de är Jobbigt med allt som hänt som bara kom som en blixt från klar himmel. Måste iallafall säga att jag är så tacksam jag hitta till detta forum. Där alla är så trevliga där man kan öppna upp sig, prata med likasinnade, ingen Dömmer och alla hjälper. För svårt prata med någon som inte varit i samma sits. Med mitt andra (nyktra drogberoende) är jag öppen med för alla och håller möten och är utbildad osv. Men med detta känns det liksom svårare att va öppen nmed när det kommer till spel och pengar. För det är liksom så Lång process efter allt kommit fram.... va bara tvungen skriva av mig. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Min resa från skuldsatt spelberoende till nykter spelfri och påväg mot skuldfri.
Topp