Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Min oklara framtid, min sambos framtid och eventuell skuldsanering.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ankikna" data-source="post: 474884" data-attributes="member: 5317"><p>Jag kan nu bara svara för mig själv nu, jag har också haft stooooora skulder, bland annat har jag ett bolån på 2,2 miljoner ensam men också rätt höga blanco.</p><p>Jag har även barn varannan vecka som jag ju måste ta hand om.</p><p>MEN! Jag tog för något år sedan ett extrajobb och bytte ordinarie jobb till ett arbete som är lite mer flexibelt, jobbar kring 9 timmar om dagen på min barnvecka och runt 9-13 timmar om dagen på min barnfria vecka, på helgerna och vissa kvällar är jag på mitt extrajobb och krigar på, sparar även lite komp så jag är ledig 7 veckor med betalt på vintern och kör på extrajobbet heltid dessa 7 veckor för att samla ihop mer pengar för att både kunna betala av lån samt få lite extra pengar till sommarsemestern (som jag tack vare krigandet har haft råd med trots min situation). </p><p>Visst, det är sjukt jobbigt ibland att behöva jobba så mycket och ibland vill man bara försvinna från jordens yta, men vetskapen att jag gör allt jag kan själv för att lösa mina egna problem gör att jag känner mig så jäkla nöjd när skulderna minskar mer och mer hela tiden. </p><p>Nu har jag visserligen jobbat på såhär i 2 år så nu hade jag klarat mig gott och väl på bara en lön, men att beta av i snabbare takt och veta att jag typ halverar tiden jag kommer ha onödiga blancolån får mig att må riktigt riktigt bra.</p><p></p><p>Med detta vill jag ha sagt att om du gör allt i din makt och verkligen krigar för att lösa din egen oreda så kommer varje steg kännas riktigt jävla gött i psyket.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ankikna, post: 474884, member: 5317"] Jag kan nu bara svara för mig själv nu, jag har också haft stooooora skulder, bland annat har jag ett bolån på 2,2 miljoner ensam men också rätt höga blanco. Jag har även barn varannan vecka som jag ju måste ta hand om. MEN! Jag tog för något år sedan ett extrajobb och bytte ordinarie jobb till ett arbete som är lite mer flexibelt, jobbar kring 9 timmar om dagen på min barnvecka och runt 9-13 timmar om dagen på min barnfria vecka, på helgerna och vissa kvällar är jag på mitt extrajobb och krigar på, sparar även lite komp så jag är ledig 7 veckor med betalt på vintern och kör på extrajobbet heltid dessa 7 veckor för att samla ihop mer pengar för att både kunna betala av lån samt få lite extra pengar till sommarsemestern (som jag tack vare krigandet har haft råd med trots min situation). Visst, det är sjukt jobbigt ibland att behöva jobba så mycket och ibland vill man bara försvinna från jordens yta, men vetskapen att jag gör allt jag kan själv för att lösa mina egna problem gör att jag känner mig så jäkla nöjd när skulderna minskar mer och mer hela tiden. Nu har jag visserligen jobbat på såhär i 2 år så nu hade jag klarat mig gott och väl på bara en lön, men att beta av i snabbare takt och veta att jag typ halverar tiden jag kommer ha onödiga blancolån får mig att må riktigt riktigt bra. Med detta vill jag ha sagt att om du gör allt i din makt och verkligen krigar för att lösa din egen oreda så kommer varje steg kännas riktigt jävla gött i psyket. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Min oklara framtid, min sambos framtid och eventuell skuldsanering.
Topp