Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Mat-Budget-Recept-Tips
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="evilina" data-source="post: 230751" data-attributes="member: 4015"><p>Alltså jag har under va 10 år hållt på med lchf och predikat om det till alla i min närhet, helvete vad jobbig alla har tyckt att jag har varit. För ungefär ett år sedan så ställde jag om helt och började tänka kalorier in - kalorier ut istället... vilket är mkt mer hälsosamt. </p><p></p><p>För några månader sedan kom min syster till mig och hade rasat i vikt, frågade vad hon hade gjort.. jo hon hade bytt ut alla mejeriprodukter till laktosfria alternativ (havreprodukter) och allt gluten var utbytt mot glutenfria alternativ.. sen slutat med socker och alkohol. Jag kommer aldrig sluta med alkohol, älskar vin för mycket för det. Men jag började byta ut allt annat och jäklar vad det gör skillnad kan jag säga! Så i princip är alla mina maträtter nyttiga (nyttigare) nuförtiden men jag slår väl ändå ett slag för risrätter med någon protein till.</p><p></p><p>En favorit är fried rice med kyckling, räkor eller bara plain med massa grönsker i. En rätt som är så kalorisnål som det bara går. Kan hitta något bra recept om du ger mig en liten stund. </p><p></p><p>Gjorde min mammas grönsakssoppa (korv och potatis) i, den är mättande och kalorisnål. Man kan ju såklart välja en korv med högre kötthalt och då blir den mer mättande och inte lika ”onyttig” som falukorv.</p><p><a href="https://www.kokaihop.se/recept/falukorvssoppa" target="_blank">https://www.kokaihop.se/recept/falukorvssoppa</a></p><p></p><p>Hmmm låt mig tänka, mitt huvud står still för stunden. Bättre om du säger vad du tycker om för typ av proteiner</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="evilina, post: 230751, member: 4015"] Alltså jag har under va 10 år hållt på med lchf och predikat om det till alla i min närhet, helvete vad jobbig alla har tyckt att jag har varit. För ungefär ett år sedan så ställde jag om helt och började tänka kalorier in - kalorier ut istället... vilket är mkt mer hälsosamt. För några månader sedan kom min syster till mig och hade rasat i vikt, frågade vad hon hade gjort.. jo hon hade bytt ut alla mejeriprodukter till laktosfria alternativ (havreprodukter) och allt gluten var utbytt mot glutenfria alternativ.. sen slutat med socker och alkohol. Jag kommer aldrig sluta med alkohol, älskar vin för mycket för det. Men jag började byta ut allt annat och jäklar vad det gör skillnad kan jag säga! Så i princip är alla mina maträtter nyttiga (nyttigare) nuförtiden men jag slår väl ändå ett slag för risrätter med någon protein till. En favorit är fried rice med kyckling, räkor eller bara plain med massa grönsker i. En rätt som är så kalorisnål som det bara går. Kan hitta något bra recept om du ger mig en liten stund. Gjorde min mammas grönsakssoppa (korv och potatis) i, den är mättande och kalorisnål. Man kan ju såklart välja en korv med högre kötthalt och då blir den mer mättande och inte lika ”onyttig” som falukorv. [URL]https://www.kokaihop.se/recept/falukorvssoppa[/URL] Hmmm låt mig tänka, mitt huvud står still för stunden. Bättre om du säger vad du tycker om för typ av proteiner [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Mat-Budget-Recept-Tips
Topp