Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Maria N's väg mot att bli skuldfri
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="joelberra" data-source="post: 407012" data-attributes="member: 8728"><p>Hej Maria,</p><p></p><p>Du är inte ensam! Jag är nu två veckor ifrån en uppdaterad inkomst som antingen kan ge mig ett samlingslån på 400k som räddar min ekonomi & liv (haft skulder sen jag var 18, så vet inget annat) eller så åker jag på 20 högkostnadslån rätt in i KF med total skuldbörda 750k. Jag är 25 år gammal och vet absolut inte din situation, men om jag hamnar hos KF och jag inte får ett samlingslån kommer jag studera (CSN, det får dem inte ta) och ha ett extrajobb PRECIS på gränsen till förbehållsbelopp. </p><p></p><p>Om du vill ha något hopp i ljuset kanske det kan ge det till dina barn? Att kunna få ut 13k + 6k (mer med barnbidraget). Börja plugga (om du inte gjort det) med CSN och lev på pengarna och låt de växa upp tryggt med dem pengarna. Sen, när de är myndiga och vuxna så drar du utomlands med den kunskapen du får av studierna och vetskapen att du verkligen gjort ALLT för dina barn utifrån din situation. Jag hoppas & tror det kan lugna ångesten.</p><p></p><p>Så kommer jag göra ifall allt skiter sig. Blir språk (spanska, arabiska eller dyl) och drar till Sydamerika. Spelar ingen roll om jag studerar i 3 år till och får en ingångslön på 50k, mina skulder då kommer vara över 2 mille med räntor som aldrig tar slut. Senaste 12 månaderna har jag jobbat 7 dagar om dygnet, många dagar från 08-23 och 3 dagar semester ENDAST. Jag gör aldrig om det, ALDRIG. Börjar helt och håller hellre om med bra utbildning och redo att starta familj, med vetskapen att jag gjort mitt och alltid gjort rätt för mig. Det enda jag gjort är att förstöra för mig själv. Förhoppningsvis hamnar jag isåfall långt ifrån en lånemarknad som utnyttjar desperata människor som sätter oss ännu mer i skiten. Styrkekramar, det finns kryphål!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="joelberra, post: 407012, member: 8728"] Hej Maria, Du är inte ensam! Jag är nu två veckor ifrån en uppdaterad inkomst som antingen kan ge mig ett samlingslån på 400k som räddar min ekonomi & liv (haft skulder sen jag var 18, så vet inget annat) eller så åker jag på 20 högkostnadslån rätt in i KF med total skuldbörda 750k. Jag är 25 år gammal och vet absolut inte din situation, men om jag hamnar hos KF och jag inte får ett samlingslån kommer jag studera (CSN, det får dem inte ta) och ha ett extrajobb PRECIS på gränsen till förbehållsbelopp. Om du vill ha något hopp i ljuset kanske det kan ge det till dina barn? Att kunna få ut 13k + 6k (mer med barnbidraget). Börja plugga (om du inte gjort det) med CSN och lev på pengarna och låt de växa upp tryggt med dem pengarna. Sen, när de är myndiga och vuxna så drar du utomlands med den kunskapen du får av studierna och vetskapen att du verkligen gjort ALLT för dina barn utifrån din situation. Jag hoppas & tror det kan lugna ångesten. Så kommer jag göra ifall allt skiter sig. Blir språk (spanska, arabiska eller dyl) och drar till Sydamerika. Spelar ingen roll om jag studerar i 3 år till och får en ingångslön på 50k, mina skulder då kommer vara över 2 mille med räntor som aldrig tar slut. Senaste 12 månaderna har jag jobbat 7 dagar om dygnet, många dagar från 08-23 och 3 dagar semester ENDAST. Jag gör aldrig om det, ALDRIG. Börjar helt och håller hellre om med bra utbildning och redo att starta familj, med vetskapen att jag gjort mitt och alltid gjort rätt för mig. Det enda jag gjort är att förstöra för mig själv. Förhoppningsvis hamnar jag isåfall långt ifrån en lånemarknad som utnyttjar desperata människor som sätter oss ännu mer i skiten. Styrkekramar, det finns kryphål! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Maria N's väg mot att bli skuldfri
Topp