Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mardrömmar efter spelstopp

:(Hej!
Har ni märkt av att ni drabbats av fler mardrömmar än vanligt när ni slutat spela och tror ni att det kan ha ett samband?
Jag har sedan jag slutade spela upplevt mardrömmar oftare.
Och det handlar om spöken som inte syns som jag måste mota ur huset genom att gorma ”ni ska ut ur mitt hus!” Osv. Nyss vaknade jag igen av att jag i drömmen hade sagt ”nu räcker det!” M.m. och jag har inte känt spökvibbar i huset förutom att någon tittar på mig men i drömmarna/mardrömmarna är det spöktema och väldigt läskig stämning.
Sen känner jag mig iakttagen när jag vaknar. Skitkonstigt.

Vad gör man för att sluta drömma att man själv eller barnen blir attackerade av spöken?
När jag försöker vända mig i drömmarna i ett rum för att se dessa spöken och kommunicera är synen dålig och jag har svårt att stå upp och kroppen blir stel och låst. Får kräla på golvet och liksom kämpa mig upp för att skrika uuuut.
o_O

Senast ändrad:
Det är oftast natten till fredagar jag drömmer så av någon anledning och det är jätteverkliga drömmar där jag gör vanliga sysslor och tänker på tider att passa fast jag drömmer.

Jag drömde att jag vann 284000kr på en slotmaskin, men fick inte ut pengarna för det var ett teknisk fel. :(

:(Hej!
Har ni märkt av att ni drabbats av fler mardrömmar än vanligt när ni slutat spela och tror ni att det kan ha ett samband?
Jag har sedan jag slutade spela upplevt mardrömmar oftare.
Och det handlar om spöken som inte syns som jag måste mota ur huset genom att gorma ”ni ska ut ur mitt hus!” Osv. Nyss vaknade jag igen av att jag i drömmen hade sagt ”nu räcker det!” M.m. och jag har inte känt spökvibbar i huset förutom att någon tittar på mig men i drömmarna/mardrömmarna är det spöktema och väldigt läskig stämning.
Sen känner jag mig iakttagen när jag vaknar. Skitkonstigt.

Vad gör man för att sluta drömma att man själv eller barnen blir attackerade av spöken?
När jag försöker vända mig i drömmarna i ett rum för att se dessa spöken och kommunicera är synen dålig och jag har svårt att stå upp och kroppen blir stel och låst. Får kräla på golvet och liksom kämpa mig upp för att skrika uuuut.
o_O
Jag hade mer mardrömmar när jag spelade. Kunde vakna kallsvettig och ha ångest över pengarna jag spelat bort:(
Sover fortfarande inte bra mår riktigt dåligt att vara hos KFM med utmätning.
Summan du får behålla är inte mycket.
När det löpande är betalt är det inte många kronor kvar:(
Men mådde ännu sämre när jag spelade:(

Jag hade mer mardrömmar när jag spelade. Kunde vakna kallsvettig och ha ångest över pengarna jag spelat bort:(
Sover fortfarande inte bra mår riktigt dåligt att vara hos KFM med utmätning.
Summan du får behålla är inte mycket.
När det löpande är betalt är det inte många kronor kvar:(
Men mådde ännu sämre när jag spelade:(

Skönt att det är bättre iallafall med måendet. <3 ja nu kommer straffet för att man varit beroende av något. Vilket är sjukt att man ska straffas för att man mått dåligt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp