Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Manipulera upplysning????

Hej!

Sitter totalt i skiten och skulle behöva hjälp om någon vet om det går att manipulera UC på något sätt under en väldigt begränsad tid?

Eller om man tar och gör en PDF från min UC går den att manipulera med ett avancerat program?

Behöver ta bort 1 stort lån och en kredit från min upplysning i max ett dygn.

Vet att de inte går att få bort temporärt, detta är en stor nödlösning för en kortare stund.

Är det papperkopia eller digitalt du menar att du ska manipulera. Papper går ju, men digitalt kan du glömma.

Hej!

Sitter totalt i skiten och skulle behöva hjälp om någon vet om det går att manipulera UC på något sätt under en väldigt begränsad tid?

Eller om man tar och gör en PDF från min UC går den att manipulera med ett avancerat program?

Vet att de inte går att få bort temporärt, detta är en stor nödlösning för en kortare stund.
Det låter lite halvbrottsligt med hänvisning till urkundsförfalskning. Tänk efter en gång..
@Lånforum.se Antar att det inte uppmuntras med liknande diskussioner på forumet :)

Hej!

Vad skall Du ha en manipulerad PDF-kopia till?
Har Du för avsikt att söka lån så kommer inte någon seriös aktör att godkänna att Du lämnar en kreditupplysning till dom. Det görs en sedvanlig kreditupplysning av aktören, och den kan Du inte på något sätt manipulera.

Urkundsförfalskning mot sig själv :facejoy:
Ja?

Den som obehörigen, genom att skriva eller på liknande sätt ange en annan persons namn eller på annat sätt, framställer en falsk urkund eller ändrar eller fyller ut en äkta urkund döms, om åtgärden innebär fara i bevishänseende, för urkundsförfalskningtill fängelse i högst två år.

Svea rikes lag...

Den manipulerade kopian handlar om att mina föräldrar vill se min ekonomi (jag är över 18år)
Så nej det handlar inte om till något lån eller liknande, det förstår jag själv är omöjligt.

Och dom vill se det i en app egentligen tex kreddy eller uc osv. Tänker att om man kan manipulera en papperskopia kanske de ändå köper det (eventuellt men värt en chans)

med så jävla mkt annat man kan fixa med borde det väl gå något sätt?

Gör inte det. Var ärligt med dina föräldrar.
Har du spelskulder?

Jag är inte redo att vara det än. Men spelskulder finns och jag vet att de inte är i ett ekonomiskt läge att hjälpa mig (jag har däremot hjälpt dom)
Men jag har sökt hjälp och vill ta tag i det först och ta mig ur det innan jag tar upp det med föräldrarna.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp