Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Make spelmissbrukare, hjälp!!!
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Myra" data-source="post: 94636" data-attributes="member: 3225"><p>Så trist att höra att han fortf envisas med att låna på bostaden.</p><p></p><p>Jag gissar på att om han har fler lån än vad han har berättat om så handlar det om smslån som ska ha utbetlaats till ett konto i hans namn. Jag t ex har ett konto i mitt namn men sen har jag och min sambo ett gemensamt konto för löneinsättningar och betalning av räkningar etc.</p><p></p><p>Du kan ju fråga din man om han har ngt annat konto som du inte känner till och be honom logga in där så kan du se vilka transaktioner som har gjorts och om han fått smslån eller andralån. Men om han kommer vilja göra det är en annan sak.</p><p></p><p>Annars blir det svårt för dig att "bevisa". Det är sekretessbelagt vilka lån man har så inget företag skulle vilja prata med dig om vilka lån din man har.</p><p></p><p><strong>Ett annat sätt är om du kan se hans deklaration, om du tittar på vilka företag han har betalat räntor till under år 2017 så är det de företagen han har skulder/lån till.</strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myra, post: 94636, member: 3225"] Så trist att höra att han fortf envisas med att låna på bostaden. Jag gissar på att om han har fler lån än vad han har berättat om så handlar det om smslån som ska ha utbetlaats till ett konto i hans namn. Jag t ex har ett konto i mitt namn men sen har jag och min sambo ett gemensamt konto för löneinsättningar och betalning av räkningar etc. Du kan ju fråga din man om han har ngt annat konto som du inte känner till och be honom logga in där så kan du se vilka transaktioner som har gjorts och om han fått smslån eller andralån. Men om han kommer vilja göra det är en annan sak. Annars blir det svårt för dig att "bevisa". Det är sekretessbelagt vilka lån man har så inget företag skulle vilja prata med dig om vilka lån din man har. [B]Ett annat sätt är om du kan se hans deklaration, om du tittar på vilka företag han har betalat räntor till under år 2017 så är det de företagen han har skulder/lån till.[/B] [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Make spelmissbrukare, hjälp!!!
Topp