Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Make spelmissbrukare, hjälp!!!
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kondi" data-source="post: 92911" data-attributes="member: 3825"><p>Du gör helt rätt!</p><p></p><p>Det kan hända att han Har fler lån och faktiskt inte kan ta ett samlingslån och har bara ett alternativ kvar och det är du och lägenheten, räkna med att en spelmissbrukare ljuger för att förmildra omständigheterna för andra men också sig själv.</p><p></p><p>Jag tycker det låter som att han fortfarande är inne i en spelbubbla och vill lösa allt så fort som möjligt, men med egna erfarenheter så vet jag att man tänker nu är det löst och jag kan vinna tillbaka allt, det gör man inte, och gör man det spelar man även bort vinsten och lite till. </p><p></p><p>Jag tror det är bra att du väntar så kanske verkligheten hinner komma ifatt honom innan han hoppar in i bubblan igen. </p><p></p><p>Och det är inte ditt ansvar att städa efter honom, sätt stop nu innan det går så långt att ni inte har något annat val än att sälja lägenheten.</p><p></p><p>Du har din dotter som kommer ge dig styrka, du verkar vara en väldigt stark person!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kondi, post: 92911, member: 3825"] Du gör helt rätt! Det kan hända att han Har fler lån och faktiskt inte kan ta ett samlingslån och har bara ett alternativ kvar och det är du och lägenheten, räkna med att en spelmissbrukare ljuger för att förmildra omständigheterna för andra men också sig själv. Jag tycker det låter som att han fortfarande är inne i en spelbubbla och vill lösa allt så fort som möjligt, men med egna erfarenheter så vet jag att man tänker nu är det löst och jag kan vinna tillbaka allt, det gör man inte, och gör man det spelar man även bort vinsten och lite till. Jag tror det är bra att du väntar så kanske verkligheten hinner komma ifatt honom innan han hoppar in i bubblan igen. Och det är inte ditt ansvar att städa efter honom, sätt stop nu innan det går så långt att ni inte har något annat val än att sälja lägenheten. Du har din dotter som kommer ge dig styrka, du verkar vara en väldigt stark person! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Make spelmissbrukare, hjälp!!!
Topp