Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Möjlighet till smslån

Hej. Jag undrar om det finns någon långivare som beviljar väldigt lätt? Har inga smslån men massa andra krediter och lån. Har ansökt hos några olika men får avslag. Finns det nåt bolag som lånar ut lättare? Har inga anmärkningar

Hej. Jag undrar om det finns någon långivare som beviljar väldigt lätt? Har inga smslån men massa andra krediter och lån. Har ansökt hos några olika men får avslag. Finns det nåt bolag som lånar ut lättare? Har inga anmärkningar
Kan du lista de du har? Lättare att ge förslag då :)

Ferratum är ganska lätta att få. Sen är fairlo också bra om du har inkomst på minst 130 000 kr.

Skriv gärna dina förutsättningar, då kan vi se ifall det är lönt innan du slösar förfrågningar!

Har "nog"?

Ok tack. Är det bättre att söka en mindre summa eller högre. Vilket beviljar dom säkrast?
Daypay får man oftast 3000, utbetalas 1000 en vecka i taget. Viaconto fick jag 10000, kunde höja efter 4 dragningar tror jag. Förskottslön fick jag 4000. Av alla dem är nog förskottslön lättast och billigast

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp