Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Många tankar

Funderar över allt som kommer att hända nu när jag slutar betala och låter skulderna gå till Kronofogden och att det sedan blir löneutmätning.
Jag har ett mobilabonnemang som är låst och antar att de stänger av eftersom jag inte betalar fakturan. Så jag undrar var köper man ett oregistrerat kontantkort och kan jag använda det på den telefonen som jag har eller måste jag köpa en ny mobiltelefon också.

Det dyker upp nya frågor och tankar hela tiden. Ibland känns det övermäktigt och jag undrar hur jag ska orka. Jag som nyss börjat ta tag i det. Det är en lång resa som jag har framför mig. Så jag tar nya tag, för jag ger aldrig upp.

Funderar över allt som kommer att hända nu när jag slutar betala och låter skulderna gå till Kronofogden och att det sedan blir löneutmätning.
Jag har ett mobilabonnemang som är låst och antar att de stänger av eftersom jag inte betalar fakturan. Så jag undrar var köper man ett oregistrerat kontantkort och kan jag använda det på den telefonen som jag har eller måste jag köpa en ny mobiltelefon också.

Det dyker upp nya frågor och tankar hela tiden. Ibland känns det övermäktigt och jag undrar hur jag ska orka. Jag som nyss börjat ta tag i det. Det är en lång resa som jag har framför mig. Så jag tar nya tag, för jag ger aldrig upp.

Är bara att beställa på respektive operatörshemsida. Sjävklart kan du använda din nuvarande telefon bara den inte är låst till en särskild operatör, men om den är låst så kan du ju självklart använda samma kontantkort som operatören den ev är låst till.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp