Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Många och dyra krediter ser ingen utväg hjälp!
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sanbo" data-source="post: 264151" data-attributes="member: 6425"><p>Hej! </p><p></p><p>Jag är 23 år gammal och jobbar heltid. </p><p>Min lön ligger på 25000:- i månaden.</p><p></p><p><strong>Nu till problemet.. </strong></p><p>Jag har under dem 2-3 senaste åren haft problem med droger, spelmissbruk och konstant sug efter pengar.</p><p>Det började med att jag tog ett lån för att spela litegrann det var 2018. </p><p></p><p>Sen insåg jag hur enkelt det var och tog mer och mer lån.</p><p></p><p>Tillslut tog det stop (2019) med både droger, spelande och lån. </p><p>Detta på grund av att min mamma hjälpte med med ett samlingslån på cirka 250 000:-</p><p>Då kände jag att livet var påväg mot det bättre!</p><p></p><p></p><p>Livet med droger har jag lämnat och har lyckats hålla mig ren i snart 2 år, men spelandet och sug efter pengar är fortfarande kvar.</p><p><strong>2021</strong></p><p>Jag tog ett privatlån för att köpa en bil för 200 000:- </p><p></p><p>Sålde bilen och köpte en billigare för 100 000:- </p><p></p><p>100 000:- gick upp i rök på bland annat shopping, vardagslyx och spelande.</p><p></p><p>Tog ett nytt lån på 250 000:- </p><p>Sedan efter det så har jag tagit ytterligare krediter på cirka 120 000:-</p><p></p><p>Jag känner mig verkligen på rock bottom just nu. </p><p></p><p>Har en sådan fruktansvärt ångest, skam och jag vet att jag lovade mig själv första gången att det aldrig skulle ske igen, men ändå står man här nu igen. </p><p></p><p></p><p>Har fått två stycken påminnelser idag att dem saknar min betalning och jag känner typ bara att jag inte har kraften för att bry mig. </p><p></p><p>Har totalt värdelös kreditvärdighet och blir nekad av varje bank jag prövar på.</p><p>Jag har inte mage att fråga någon i min omgivning om hjälp eftersom att jag redan har fått hjälp flertal gånger.</p><p></p><p>Vet inte riktigt vart jag vill komma med detta inlägg.. Vill såklart ha hjälp och få tips på hur jag ska tänka mm. Jag är redo för att ändra på mitt destruktiva liv och nå drömmen om att bli skuldfri.</p><p></p><p>Mvh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sanbo, post: 264151, member: 6425"] Hej! Jag är 23 år gammal och jobbar heltid. Min lön ligger på 25000:- i månaden. [B]Nu till problemet.. [/B] Jag har under dem 2-3 senaste åren haft problem med droger, spelmissbruk och konstant sug efter pengar. Det började med att jag tog ett lån för att spela litegrann det var 2018. Sen insåg jag hur enkelt det var och tog mer och mer lån. Tillslut tog det stop (2019) med både droger, spelande och lån. Detta på grund av att min mamma hjälpte med med ett samlingslån på cirka 250 000:- Då kände jag att livet var påväg mot det bättre! Livet med droger har jag lämnat och har lyckats hålla mig ren i snart 2 år, men spelandet och sug efter pengar är fortfarande kvar. [B]2021[/B] Jag tog ett privatlån för att köpa en bil för 200 000:- Sålde bilen och köpte en billigare för 100 000:- 100 000:- gick upp i rök på bland annat shopping, vardagslyx och spelande. Tog ett nytt lån på 250 000:- Sedan efter det så har jag tagit ytterligare krediter på cirka 120 000:- Jag känner mig verkligen på rock bottom just nu. Har en sådan fruktansvärt ångest, skam och jag vet att jag lovade mig själv första gången att det aldrig skulle ske igen, men ändå står man här nu igen. Har fått två stycken påminnelser idag att dem saknar min betalning och jag känner typ bara att jag inte har kraften för att bry mig. Har totalt värdelös kreditvärdighet och blir nekad av varje bank jag prövar på. Jag har inte mage att fråga någon i min omgivning om hjälp eftersom att jag redan har fått hjälp flertal gånger. Vet inte riktigt vart jag vill komma med detta inlägg.. Vill såklart ha hjälp och få tips på hur jag ska tänka mm. Jag är redo för att ändra på mitt destruktiva liv och nå drömmen om att bli skuldfri. Mvh [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Många och dyra krediter ser ingen utväg hjälp!
Topp