Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Smslån
MÅSTE ha ett lån, men har KF!
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sesamfrö" data-source="post: 315022" data-attributes="member: 7205"><p>Jag vet inte vad vanliga eller ovanliga ställen är. Men testa <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9044" target="_blank">Svea</a>, det har något lån trots anmärkning. Men det tar ju mer dagar än till imorgon eftersom det är helg. </p><p>Har du endast anmärkningar så behöver det inte vara helt kört, men svårt. Hat du skuldsaldo så är det inte ens lönt att söka någonstans. </p><p></p><p>Sen som sagt, är kontraktet vitt så har ingen hyresvärd rätt att vräka dig bara sådär. Det krävs en del för att bli vräkt och hyresvärdens skyldighet är att ta kontakt med soc då det finns barn i boendet om man som hyresgäst riskerar att förlora sitt boende. Är det svart så finns det i princip gatans regler och då har du ingen lag på din sida. </p><p></p><p>Sen blir jag lite fundersam. Om nu ditt kontrakt är vit så tycker du det är värre att ditt barn får se polisen komma då din hyresvärd vill slänga ut dig än att ditt barn förlorar tak över huvudet? </p><p></p><p>Jag dömer ingen och de spelar ingen roll för mig varför någon blir av med lägenheten. Men jag skulle verkligen utan att verka kall nu råda dig att prioritera vilket ditt barn mår sämst av. Att se polisen komma för att hjälpa er ifrån denna sits eller att sova på ek parkbänk?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sesamfrö, post: 315022, member: 7205"] Jag vet inte vad vanliga eller ovanliga ställen är. Men testa [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9044"]Svea[/URL], det har något lån trots anmärkning. Men det tar ju mer dagar än till imorgon eftersom det är helg. Har du endast anmärkningar så behöver det inte vara helt kört, men svårt. Hat du skuldsaldo så är det inte ens lönt att söka någonstans. Sen som sagt, är kontraktet vitt så har ingen hyresvärd rätt att vräka dig bara sådär. Det krävs en del för att bli vräkt och hyresvärdens skyldighet är att ta kontakt med soc då det finns barn i boendet om man som hyresgäst riskerar att förlora sitt boende. Är det svart så finns det i princip gatans regler och då har du ingen lag på din sida. Sen blir jag lite fundersam. Om nu ditt kontrakt är vit så tycker du det är värre att ditt barn får se polisen komma då din hyresvärd vill slänga ut dig än att ditt barn förlorar tak över huvudet? Jag dömer ingen och de spelar ingen roll för mig varför någon blir av med lägenheten. Men jag skulle verkligen utan att verka kall nu råda dig att prioritera vilket ditt barn mår sämst av. Att se polisen komma för att hjälpa er ifrån denna sits eller att sova på ek parkbänk? [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Smslån
MÅSTE ha ett lån, men har KF!
Topp