Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Lurad av banken..
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ANG" data-source="post: 246402" data-attributes="member: 5090"><p>Verkligen!</p><p>Enligt Nordea så är Bolånet inga problem att flytta så den besparingen görs oavsett. Bara hoppas på en så hög värdering av huset som möjligt för att få ihop allt i ett lån. Annars får man stoppa in så mycket som möjligt av topplånet i bottenlånet och amortera av det som blir kvar snabbare med hjälp av besparingen som görs.</p><p></p><p>För mig är dock den stora biffen att de hjälper mig baka ihop kreditkort och Bianco, att bara ha allt på ett ställe, och vet ni, jag kommer inte ta något sånt skit lån igen, handla på avbetalning eller alltid välja att betala minsta belopp.</p><p></p><p>Sen Brocc hjälpte mig lösa det värsta har jag betalat allt direkt. Det är en skön känsla. Det kommer jag fortsätta göra. Så himla lätt att hamna i den onda cirkeln, en skvätt här och en skvätt där. 2019 var jag arbetslös, fortsatte göra av med pengar, betala lägsta beloppet, uteblivna betalningar mm. Det enda jag lyckades med var att betala till KFM innan det blev utslag så där är jag blank tack och lov.</p><p></p><p>Hjälper Nordea mig kommer jag ha möjlighet att spara en bra buffert.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ANG, post: 246402, member: 5090"] Verkligen! Enligt Nordea så är Bolånet inga problem att flytta så den besparingen görs oavsett. Bara hoppas på en så hög värdering av huset som möjligt för att få ihop allt i ett lån. Annars får man stoppa in så mycket som möjligt av topplånet i bottenlånet och amortera av det som blir kvar snabbare med hjälp av besparingen som görs. För mig är dock den stora biffen att de hjälper mig baka ihop kreditkort och Bianco, att bara ha allt på ett ställe, och vet ni, jag kommer inte ta något sånt skit lån igen, handla på avbetalning eller alltid välja att betala minsta belopp. Sen Brocc hjälpte mig lösa det värsta har jag betalat allt direkt. Det är en skön känsla. Det kommer jag fortsätta göra. Så himla lätt att hamna i den onda cirkeln, en skvätt här och en skvätt där. 2019 var jag arbetslös, fortsatte göra av med pengar, betala lägsta beloppet, uteblivna betalningar mm. Det enda jag lyckades med var att betala till KFM innan det blev utslag så där är jag blank tack och lov. Hjälper Nordea mig kommer jag ha möjlighet att spara en bra buffert. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Lurad av banken..
Topp