Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lumify/binly/credifi

Hej ! Är i dåligt situation senaste 1 år , har massa krediter men kämpar ändå hela tiden för att betala allt , jag är 23 dagar sen med lumify binly och credifi , idag fick jag mail från dom att den 20/07 kommer dom skicka allt till kronofogden?? Stämmer detta , efter bara 23 dagar sen med betalning, läste här att de finns människor som är sena mer än 50 dagar...

Jag va nog närmre 99 dagar innan mitt skulle skickas vidare på credifi, betalade dock 1 dag innan uppsägningsbrevet gick ut

De hotas bara. Mitt gick till gothia efter typ 100 dagar

Hoppas , för att dom skickade mail och sms ringde ... vill inte hamna hos kronofogden.. kämpade som fan just nu med allt. Tack för svar
Du ska nog oavsett vara försiktig med just dessa aktörer, vissa kanske klarar sig länge innan dom skickar men finns nog även en risk att dom kan dra iväg det. Försök skrapa ihop något och prata med dem om du kan betala in något för att undvika att dom skickar detta vidare

Du ska nog oavsett vara försiktig med just dessa aktörer, vissa kanske klarar sig länge innan dom skickar men finns nog även en risk att dom kan dra iväg det. Försök skrapa ihop något och prata med dem om du kan betala in något för att undvika att dom skickar detta vidare
Jag har skrivit till dom att jag kan betala den 25 när jag får lån , hoppas att dom kommer göra något.

Du ringde mig typ 100 gånger. Jag blockerade dem. Riktigt jobbiga.

Dom använder eget inkasso bolag o inte gothia om du läser andra trådar

Du kan ta det lugnt, dom gör inget nu det tar tid ungefär 100-150 dagar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp