Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lowell Inkasso - avbetalningsplan?

Lowell Inkasso är det bolaget jag har tveklöst högst skuld hos. Om någon lär protestera mot min skuldsanering är det nog dom.

Eventuellt har jag nämnt det förut. Den springande punkten är alltså inte hur mycket man får betalt eller hur mycket man torskar, utan som regel något kring skäligheten. Det finns ingen koppling mellan skuldstorlek och tendenser att överklaga.

Eventuellt har jag nämnt det förut. Den springande punkten är alltså inte hur mycket man får betalt eller hur mycket man torskar, utan som regel något kring skäligheten. Det finns ingen koppling mellan skuldstorlek och tendenser att överklaga.

Så.

Du menar alltså att en aktör som du är skyldig 200 kronor för en patientavgift är lika benägen att överklaga (med hänvisning till exempelvis skäligheten) som en aktör som du är skyldig 4.000.000?

För att veta om den kopplingen mellan skuldens storlek och skäligheten att överklaga finns behöver du ju ha någon form utav underlag på det annat än magkänsla, i synnerhet om du (om jag förstått det rätt) aldrig jobbat på skuldsaneringsenheten.

Jag säger varesej att du har rätt eller fel men det är ju tämligen logiskt att någon som du har 4.000.000 i skuld kommer vara mer benägen leta efter något att invända på en någon där du har ett par kronor.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp