Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Ljusare_Tiders resa till ekonomiskt välmående
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="annlo" data-source="post: 460388" data-attributes="member: 512"><p>En skuldsanering är alltid 5 år men under vissa omständigheter så kan man få förkortad betalplan. [USER=7282]@Vilda123[/USER] här inne är pensionär men fick inte förkortad betalplan. Min man var redan "förtidspensionär" men fick inte heller något förkortad betalplan. </p><p>KFM kontrollerar ingenting under en skuldsanering så länge du sköter dina inbetalningar. Är upp till dej vad du anv ditt förbehållsbelopp för. MEN jag kan tyck att 1200 kr i mån på spel är pengar du ist kunde lagt på dina skulder. Då gör du inte allt du kan för att betala för dej. Men om du väljer lägga 1200 kr/mån på spel efter sanering beviljats så är det ju upp till dej.</p><p>Då du behöver bil för att ta dej till o från jobb så får du ju det. Jag hade själv bil på kredit under min sanering (som jag själv fick betala för ur mitt förbehåll).</p><p>Både jag o min ansökte själva och beviljades sanering. Vi är färdiga sen 3 år tillbaka.</p><p>Varje ansökan är unik och det går inte säga att det ena el det andra sättet ger bättre chans. Det handlar om så mkt mer för att beviljas.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="annlo, post: 460388, member: 512"] En skuldsanering är alltid 5 år men under vissa omständigheter så kan man få förkortad betalplan. [USER=7282]@Vilda123[/USER] här inne är pensionär men fick inte förkortad betalplan. Min man var redan "förtidspensionär" men fick inte heller något förkortad betalplan. KFM kontrollerar ingenting under en skuldsanering så länge du sköter dina inbetalningar. Är upp till dej vad du anv ditt förbehållsbelopp för. MEN jag kan tyck att 1200 kr i mån på spel är pengar du ist kunde lagt på dina skulder. Då gör du inte allt du kan för att betala för dej. Men om du väljer lägga 1200 kr/mån på spel efter sanering beviljats så är det ju upp till dej. Då du behöver bil för att ta dej till o från jobb så får du ju det. Jag hade själv bil på kredit under min sanering (som jag själv fick betala för ur mitt förbehåll). Både jag o min ansökte själva och beviljades sanering. Vi är färdiga sen 3 år tillbaka. Varje ansökan är unik och det går inte säga att det ena el det andra sättet ger bättre chans. Det handlar om så mkt mer för att beviljas. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Ljusare_Tiders resa till ekonomiskt välmående
Topp