Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lite frågor till er som har eller haft löneutmätning.

Hur stor var er skuld? Hur mycket utmättes varje månad? Hur lång tid har ni haft löneutmätning? Hur lång tid innan ni blir/ blev skuldfria.

Jag har en total skuld på ca 150000. För mig drar de ca 18000 kr i månaden. När kan jag tänkas bli skuldfri?

Hur stor var er skuld? Hur mycket utmättes varje månad? Hur lång tid har ni haft löneutmätning? Hur lång tid innan ni blir/ blev skuldfria.

Jag har en total skuld på ca 150000. För mig drar de ca 18000 kr i månaden. När kan jag tänkas bli skuldfri?

Ca 10 månader får du räkna med.

Det beror på räntesats och krediteringsordning.
Är det ränta modell ars enterprice blir det aldrig klart. Är det dröjsmålsränta modell storbankerna så är räntan inte ett problem och du kanske får räkna med 1 månad extra pga ränta

Jag har i dagsläget ungefär lika mycket som du, betalar 11100/mån. Jobbar extra och försöker beta av. Mitt mål är att bli skuldfri nästa år OM inget oförutsett händer. Jag har blandad ränta men tycker det minskar hyfsat varje månad.

Jag har i dagsläget ungefär lika mycket som du, betalar 11100/mån. Jobbar extra och försöker beta av. Mitt mål är att bli skuldfri nästa år OM inget oförutsett händer. Jag har blandad ränta men tycker det minskar hyfsat varje månad.
Vart ser du att det minskar?

Det beror på räntesats och krediteringsordning.
Är det ränta modell ars enterprice blir det aldrig klart. Är det dröjsmålsränta modell storbankerna så är räntan inte ett problem och du kanske får räkna med 1 månad extra pga ränta
Jag har nog ingen med bra ränta. Ingen storbank, bara massa skit långivare. Kommet det stå still Då?

Vart ser du att det minskar?
Jag har det mesta hos intrum och gothia. Intrum loggar jag in och kollar hur det ser ut, det är även där jag betalar in extra. Gothia brukar jag mejla och fråga om aktuell skuld. Man blir lite taggad när man ser att det faktiskt minskar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp