Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Likvidum

Nu ringde Likvidum och ville hjälpa mig med att kolla över mina möjligheter för nytt samlingslån. Jag svarade det inte är lönt, då jag har 4 st ff. hos UC. 600 000 i privatlån/blanko. 420 000 som är min del av bolån. 2 st bet.anm. Och 2 st misskött kredit. UC score 35,1 . Då börja killen på Likvidum argumentera att bankarna har ny budget nu, så chanserna för nytt samlingslån var goda…. Suck, som dom bluffar.

Nu ringde Likvidum och ville hjälpa mig med att kolla över mina möjligheter för nytt samlingslån. Jag svarade det inte är lönt, då jag har 4 st ff. hos UC. 600 000 i privatlån/blanko. 420 000 som är min del av bolån. 2 st bet.anm. Och 2 st misskött kredit. UC score 35,1 . Då börja killen på Likvidum argumentera att bankarna har ny budget nu, så chanserna för nytt samlingslån var goda…. Suck, som dom bluffar.
Då svarar du som jag gjorde idag när axo ringde mig att ”jag är helt skuldfri” har inga lån. Svarar dom som Axo gjorde du är inte sugen på att ta nytt lån då för renovering? Då svarar man jag har pengar sparat för de. :) Efter de klickade han

Dom har ringt mig dagligen i typ 3 veckor.

Har också fått en jäkla massa samtal från dom trots att jag blockerat många av deras alla nummer. Svarar aldrig.

Vilket riktnummer ringer dom ifrån?

Ny budget, Hahahaha

är det ett scamföretag?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp