Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Levt med utmätning i 3 år, 25 baljonger gammal

Jahopp, 3e året med löneutmätning, jag fyller 26 i år :)
Skuldsaldo på ca 850.000kr som växer för varje månad som tickar.
Ursprung = spelmissbruk, för det mesta.
Spelpaus i snart 4 år, livet suger.
Är det lönt att söka skuldsanering eller är jag för ung helt enkelt?
Årsinkomst ca 380k

Jahopp, 3e året med löneutmätning, jag fyller 26 i år :)
Skuldsaldo på ca 850.000kr som växer för varje månad som tickar.
Ursprung = spelmissbruk, för det mesta.
Spelpaus i snart 4 år, livet suger.
Är det lönt att söka skuldsanering eller är jag för ung helt enkelt?
Årsinkomst ca 380k
Klart du ska söka. Kostar ju inget. Bra jobbat med ditt spelmissbruk.

Tycker du borde söka. Du har 4 års spelpaus, grymt bra kämpat.
Klart du ska söka. Kostar ju inget. Bra jobbat med ditt spelmissbruk.
Tack, men måste erkänna att jag dykt in på nån sida där o här efter varje år då avstängningen upphört, men ganska direkt därefter kört 12 månader igen.

Känner mig som ett stort misslyckande, har en dotter och en underbar sambo som förtjänar bättre, kan inte riktigt ge min dotter det livet hon förtjänar. Äger ingenting, bor i andrahand med konstant stress över nytt boende när kontrakt upphör.
Lider av inre stress sedan många år tillbaks.
Samtidigt som jag försöker ha inställningen om att jag fortfarande är ung och har hela livet framför mig

Tack, men måste erkänna att jag dykt in på nån sida där o här efter varje år då avstängningen upphört, men ganska direkt därefter kört 12 månader igen.

Känner mig som ett stort misslyckande, har en dotter och en underbar sambo som förtjänar bättre, kan inte riktigt ge min dotter det livet hon förtjänar. Äger ingenting, bor i andrahand med konstant stress över nytt boende när kontrakt upphör.
Lider av inre stress sedan många år tillbaks.
Samtidigt som jag försöker ha inställningen om att jag fortfarande är ung och har hela livet framför mig
Återfall är en del av processen. Du är inte misslyckad för det. Får du nån hjälp för din stress? Förstår måste vara jobbigt med boendet? Viktigt att ha ett eget hem.
Fint att din sambo finns där för dig. Ta hand om dig. OCH skicka in en ansökan.

Återfall är en del av processen. Du är inte misslyckad för det. Får du nån hjälp för din stress? Förstår måste vara jobbigt med boendet? Viktigt att ha ett eget hem.
Fint att din sambo finns där för dig. Ta hand om dig. OCH skicka in en ansökan.
Tror inte min stress går att bota, den kommer att ligga kvar tills livet börjar vända, tror jag.

Det är ju klart du ska ge det en chans och söka!
Om inget annat kanske du kunde börjat med att boka in ett möte med din kommuns budget och skuldrådgivare, och höra vad som sägs där.
men det skadar inte att skicka in en ansökan. Detta fixar du! Huvudet högt och ryggen rak! Hela livet framför dig vännen!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp