Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lendo låneerbjudande

God morgon. Ny dag, nya möjligheter!
När man fått låneerbjudande genom Lendo, är det samma sak som att banken självt beviljat lånet? Att lånet är beviljat? Någon som vet detta?

Det borde vara lugnt, lite brasklapp om banken vill ha in komplettering på kontoutdrag , stöp på det hos Axo när sprintfinance kom med ett erbjudande. Aldrig hänt mig via lendo dock så jag håller tummarna för dig.

Vissa erbjudanden står det rakt av att det krävs komplettering på, har stått så för mig på ikano nångång.. Visst kan dom kräva komplettering, men har man bara lämnat korrekta uppgifter i ansökan borde inte det vara så mycket att oroa sig över.. Har fått komplettera per telefon någon gång, mest för att bekräfta att jag verkligen var jag, dom frågade om uppgifter i min kreditupplysning om jag inte minns galet.. Kommer dock inte håg vilken bank det var, annat än att det var via lendo.
Santander och Santander AS har jag inte varit med om att dom begärt komplettering, det är något jag minns i alla fall.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp