Fick lån av remember i somras, otroligt smidigt. Allt digitalt och hela beloppet utbetalt till kontot.Om man ändrar sitt lån till låt säga 75-100.000 och får 0 aktörer, kan man fortfarande backa tillbaka till de som godkände 50.000?
Tack somfan för input!Fick lån av remember i somras, otroligt smidigt. Allt digitalt och hela beloppet utbetalt till kontot.
Om du ändrar beloppet så finns det inga garantier för att de som tidigare erbjudit kommer att göra det igen.
Värt att nämna är att när jag fick remember-lånet så blev jag (av remember) erbjuden att höja lånebeloppet direkt hos dom när jag skulle signera.
Jag rekommenderar Remember när det gäller smidighet. Räntan upp till dig.Om man ändrar sitt lån till låt säga 75-100.000 och får 0 aktörer, kan man fortfarande backa tillbaka till de som godkände 50.000?
Du kommer se om du får högre erbjudande när du signerar hos Remember. Det är bara att följa stegen så ser du ifall du får erbjudande.Hej alla, tack för svar! Så när jag väljer att signera via Lendo så kommer Remember se om jag kan få ett högre belopp? Sköts signeringen via Lendo eller Remember när jag väljer Remember?