Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lendo, blev beviljad, vilken ska jag ta?

Hej!

jag ansökte nyss på Lendo om 50.000 kr och blev beviljad av dessa:

credento, Santander och Remember. Vilken av dessa 3 är smidigast? Vem brukar ej vilja ha kompletteringar?

Om man ändrar sitt lån till låt säga 75-100.000 och får 0 aktörer, kan man fortfarande backa tillbaka till de som godkände 50.000?

Om man ändrar sitt lån till låt säga 75-100.000 och får 0 aktörer, kan man fortfarande backa tillbaka till de som godkände 50.000?
Fick lån av remember i somras, otroligt smidigt. Allt digitalt och hela beloppet utbetalt till kontot.

Om du ändrar beloppet så finns det inga garantier för att de som tidigare erbjudit kommer att göra det igen.
Värt att nämna är att när jag fick remember-lånet så blev jag (av remember) erbjuden att höja lånebeloppet direkt hos dom när jag skulle signera.

Fick lån av remember i somras, otroligt smidigt. Allt digitalt och hela beloppet utbetalt till kontot.

Om du ändrar beloppet så finns det inga garantier för att de som tidigare erbjudit kommer att göra det igen.
Värt att nämna är att när jag fick remember-lånet så blev jag (av remember) erbjuden att höja lånebeloppet direkt hos dom när jag skulle signera.
Tack somfan för input!

Jag rekommenderar Remember när det gäller smidighet. Räntan upp till dig.
Remember kommer också erbjuda dig ett högre belopp eller det är bara att fråga dem.
När jag ansökte om 300tkr via Lendo så jag fick möjligheten att bli beviljad upp till 400tkr direkt på skärmen på deras webbsida, så ja, det går, men bättre att ta det med långivaren som du valde.

Senast ändrad:
Instämmer som tidigare kommenterat. Kör Remember, ser dem att du har möjlighet att belåna mer så kommer du att bli erbjuden ett högre belopp vid signering.

Hej alla, tack för svar! Så när jag väljer att signera via Lendo så kommer Remember se om jag kan få ett högre belopp? Sköts signeringen via Lendo eller Remember när jag väljer Remember?

Hej alla, tack för svar! Så när jag väljer att signera via Lendo så kommer Remember se om jag kan få ett högre belopp? Sköts signeringen via Lendo eller Remember när jag väljer Remember?
Du kommer se om du får högre erbjudande när du signerar hos Remember. Det är bara att följa stegen så ser du ifall du får erbjudande.

Ni som valt Remember. Jag fick nyligen att dem ska kolla upp med min bank för att säkerställa mitt bankkontonummer. Hur lång tid har denna process tagit för er?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp