Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Leasa med skuldsanering?

Ja, jag och min dotter leasar bil tillsammans. Kontraktet står på henne och jag står med i kontraktet som förare.
Vi leasar en av dom billigaste modellerna, så de e inte så farligt dyr.
De e nästan bara jag som kör bilen. Inga problem för mig att betala, men de e ju mycket tack vare att jag kör mycket i tjänsten och får ”hög” milersättning, så den betalar nästan hela månadsavgiften, men bensinen tillkommer såklart… :)

Skulle aldrig någonsin äventyra min dotters ekonomi och det vet hon, så vi är trygga med denna ”dealen” båda två och så här har vi haft det i över en två år nu. :)
Jag förstår verkligen ditt upplägg, toppen att det funkar. Jag står ev inför liknande situation inom 1-2 år och har börjat kika lite. Jag kommer ev få 2500:- högre inkomst och blir en omprövning beslutad utan ändrad betalplan ser jag inga hinder.
Får jag fråga vilken modell ni valde och totalkostnaden för den?

Jag förstår verkligen ditt upplägg, toppen att det funkar. Jag står ev inför liknande situation inom 1-2 år och har börjat kika lite. Jag kommer ev få 2500:- högre inkomst och blir en omprövning beslutad utan ändrad betalplan ser jag inga hinder.
Får jag fråga vilken modell ni valde och totalkostnaden för den?
Vi har en Fiat 500 till en totalkostnad om 2200kr/mån. Försäkring, service och däckbyten ingår.

Haha, jag måste ändå flina. Är du likadan i verkligheten? :D

Om någon tillrättavisar flera gånger och menar att man svarar på fel fråga så får man kolla exakt vad frågan var och svara på frågan. I det här fallet är svaret ja.

Om någon tillrättavisar flera gånger och menar att man svarar på fel fråga så får man kolla exakt vad frågan var och svara på frågan. I det här fallet är svaret ja.
Fast det här blev ju motsägelsefullt nu ovanpå allt :D och jag kan inte låta bli;

Precis. Jag bad dig dubbelkolla frågan, du svarade inte på min fråga utan lade snarare fram självklarheter (som dessutom framgick i frågeställningen) och det är ju fakta som vi kan se ovan och du t.o.m. rättade dig själv.

Sedan menar du ändå att du svarade ja på frågan, men faktum är att det gjorde du inte förrän någon annan redan svarat och först då får du fog för ditt påstående - men du vill ändå få det till att det skulle vara korrekt på något sätt - vilket blir lite konstigt tycker jag.

Eller missuppfattar jag svaret och att du menar ja på frågan om att du är likadan i verkligheten…

Senast ändrad:
Fast det här blev ju motsägelsefullt nu ovanpå allt :D och jag kan inte låta bli;

Precis. Jag bad dig dubbelkolla frågan, du svarade inte på min fråga utan lade snarare fram självklarheter (som dessutom framgick i frågeställningen) och det är ju fakta som vi kan se ovan och du t.o.m. rättade dig själv.

Sedan menar du ändå att du svarade ja på frågan, men faktum är att det gjorde du inte förrän någon annan redan svarat och först då får du fog för ditt påstående - men du vill ändå få det till att det skulle vara korrekt på något sätt - vilket blir lite konstigt tycker jag.

Eller missuppfattar jag svaret och att du menar ja på frågan om att du är likadan i verkligheten…

Jag skrev att svaret på frågan var ja, det har någon i går typ 23 30, en annan skribent skrev i morse vid 6tiden att hon själv gör så, och då var det svaret, skrivet före mitt, fast 6 timmar senare?
Det faktumet hängde jag inte med i. När jag svarade hade ingen annan än du och jag skrivit i tråden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp