Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Lasseman,fråga till dig
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tessanki" data-source="post: 90838" data-attributes="member: 3772"><p>Lasseman</p><p>Har nu berättat om mina skulder till min man.Det jag undrar över är att,han kommer att köpa ut min andel i sommarstugan och lösa ut det återstående lånet till stugan med den summan som jag gick in med då vi skaffade stugan.Vill inte få någon vinstskatt att betala på då jag redan har mycket skulder.Är detta tillräckligt för kronfogeden att inte begära återvinning av stugan om jag skulle hamna hos er på utmätning?Kommer att använda pengarna till att betala av på mina skulder oavbrutet.Min förhoppning är ju så klart att inte hamna hos er på löneutmätning.Jag får också vara glad att min man hjälper till på detta sätt.Men vill inte att han blir drabbad av bakslag vad det gäller om stugan.Han får ju i nu bära mycket av hushållets kostnader osv.???Han var också orolig över sina fonder,jag sa att det kan ni inte röra,jag har nämligen ingen och har aldrig haft någon del i det, vad säger du?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tessanki, post: 90838, member: 3772"] Lasseman Har nu berättat om mina skulder till min man.Det jag undrar över är att,han kommer att köpa ut min andel i sommarstugan och lösa ut det återstående lånet till stugan med den summan som jag gick in med då vi skaffade stugan.Vill inte få någon vinstskatt att betala på då jag redan har mycket skulder.Är detta tillräckligt för kronfogeden att inte begära återvinning av stugan om jag skulle hamna hos er på utmätning?Kommer att använda pengarna till att betala av på mina skulder oavbrutet.Min förhoppning är ju så klart att inte hamna hos er på löneutmätning.Jag får också vara glad att min man hjälper till på detta sätt.Men vill inte att han blir drabbad av bakslag vad det gäller om stugan.Han får ju i nu bära mycket av hushållets kostnader osv.???Han var också orolig över sina fonder,jag sa att det kan ni inte röra,jag har nämligen ingen och har aldrig haft någon del i det, vad säger du? [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Lasseman,fråga till dig
Topp