Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Larmet - antal spelskulder ökar !!

Är inte förvånad men tragiskt är det:(
När du sitter o spelar ser man inte pengarna på samma sätt du blir blind.
Tusenlapparna flyger iväg på några sekunder. Och vinner man vill man bara vinna mer det är det som är problemet.
Skulle man sluta när kontot är på plus och ta ut vinsten och kanske vänta någon vecka men tyvärr är det inte så för en spelmissbrukare.
Och förlorar man vill pengarna vinn
as tillbaka vilket gör att kontot lyser ännu mera minus:(
Otroligt egentligen helt sjukt:(
Det verkar gå att få skuldsanering även vid spelmissbruk om man är spelfri förstås.

Aj aj aj, alla kan inte få skuldsanering heller för det urholkar väl statskassan så något måste nog göras för att stoppa utvecklingen.

Det är självklart inte statskassan som står för förlusterna vid en godkänd skuldsanering. Det gör långivarna.

JAAA jag har inte läst på. Jag är bra på andra saker som rör forntiden. :cool: Oavsett är du väl inte nöjd över utvecklingen.

Såg i sydsvenskan/HD att skuldsaneringingarna ökat markant och spelskulder var en stor anledning. Detta trots låga räntor och högkonjunktur.

Såg i sydsvenskan/HD att skuldsaneringingarna ökat markant och spelskulder var en stor anledning. Detta trots låga räntor och högkonjunktur.

Ja precis, varför vet ingen hur snabbt det urartar och hamnar där?

Det är självklart inte statskassan som står för förlusterna vid en godkänd skuldsanering. Det gör långivarna.
Ja och tyvärr drabbar det dom som sköter sina lån med högre räntekostnader:( långivare måste ju täcka förlusterna.
Vet att det stått någon gång på lånen jag hade om att på grund av högre upplåningskostnader måste vi höja räntan kan säkert vara en bidragande orsak.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp