Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lösenkrav samla 50k

Fick chans nu att samla 50k med lösenkrav. Kan man samla även sms lån eller tror ni man får avslag då pga att de ej syns på uc. Annars tänkte jag lösa mitt lån på avida på 50k eftersom jag tänkte att man kan plocka ut det igen eftersom avidalånet är en kredit. Eller avslutar dom avidalånet åt mig om jag väljer att lösa det?

Fick chans nu att samla 50k med lösenkrav. Kan man samla även sms lån eller tror ni man får avslag då pga att de ej syns på uc. Annars tänkte jag lösa mitt lån på avida på 50k eftersom jag tänkte att man kan plocka ut det igen eftersom avidalånet är en kredit. Eller avslutar dom avidalånet åt mig om jag väljer att lösa det?

har löst bort mitt Avida flera gånger för att sen plocka ut pengarna igen. Nemas problemas. Vill du vara på den säkra sidan att det inte avslutas så ange en femhundring för lite eller något till dom som ska lösa det

Fast jag tror inte sms-lån ska vara några problem heller, men det vet man ju aldrig säkert. Ring och fråga kanske?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp