Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Lösen av Ica lån i förtid
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Niclas" data-source="post: 182783" data-attributes="member: 4643"><p>"Ica Banken SUGER.....</p><p></p><p>Jag har lånat 50.000 kronor, jag efter 2 månader fick min pappa sålt sin bil via bil förmedling, jag fick 50.000 kronor av min pappa för att lösa in min lån, de krävde en avtal mella mig och företaget, inga problem vi löste de, sen krävde dem oss att jag och pappa ska skriva en avtal, inga problem de fixa vi också.. Efter detta så ville dem ha kontoutdrag på min och pappas konto, jag skicka de också och nu kräver dem att jag ska hitta den personen som köpte bilen av företaget och att jag ska göra en avtal med honom också??? Dem är dumma i huvudet på riktigt.</p><p></p><p>LÅNA ALDRIG PENGAR AV DEM., Nu har det gått 10 dagar och jag har inte löst in mitt lån, jag ringer varje dag och det är alltid olika personer som svarar och alla kräver olika saker, saken är att de vill inte säga allt på engång för att de ska dröjas och jag ska betala mer räntor.</p><p></p><p>Nu har jag anmält dem till ARN efter att en i*iot anställd som la på luren när jag fråga varför det ska dröja 10 dagar och att de ska ta tillbaka pengarna. Och han hota mig att han ska lägga på luren och det gjorde han sedan blockerade han mitt nummer och min konto så jag inte kunde komma in på min konto igen, jag fick ringa om för att de ska ta bort spärren.</p><p></p><p>ALDRIG MER MED ICA BANKEN" </p><p></p><p><a href="https://se.trustpilot.com/review/icabanken.se" target="_blank">https://se.trustpilot.com/review/icabanken.se</a></p><p></p><p>Är ju skrämmande läsning och nästan samtliga med samma problem. Bara av att läsa recensionerna så har de ett antal pågående ARN-ärenden. Får hoppas det ger resultat, för detta verkar ju sannerligen absurt. </p><p></p><p>Känns ju mindre bra när jag själv tänkte extraamortera in 50 k i sommar..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Niclas, post: 182783, member: 4643"] "Ica Banken SUGER..... Jag har lånat 50.000 kronor, jag efter 2 månader fick min pappa sålt sin bil via bil förmedling, jag fick 50.000 kronor av min pappa för att lösa in min lån, de krävde en avtal mella mig och företaget, inga problem vi löste de, sen krävde dem oss att jag och pappa ska skriva en avtal, inga problem de fixa vi också.. Efter detta så ville dem ha kontoutdrag på min och pappas konto, jag skicka de också och nu kräver dem att jag ska hitta den personen som köpte bilen av företaget och att jag ska göra en avtal med honom också??? Dem är dumma i huvudet på riktigt. LÅNA ALDRIG PENGAR AV DEM., Nu har det gått 10 dagar och jag har inte löst in mitt lån, jag ringer varje dag och det är alltid olika personer som svarar och alla kräver olika saker, saken är att de vill inte säga allt på engång för att de ska dröjas och jag ska betala mer räntor. Nu har jag anmält dem till ARN efter att en i*iot anställd som la på luren när jag fråga varför det ska dröja 10 dagar och att de ska ta tillbaka pengarna. Och han hota mig att han ska lägga på luren och det gjorde han sedan blockerade han mitt nummer och min konto så jag inte kunde komma in på min konto igen, jag fick ringa om för att de ska ta bort spärren. ALDRIG MER MED ICA BANKEN" [URL]https://se.trustpilot.com/review/icabanken.se[/URL] Är ju skrämmande läsning och nästan samtliga med samma problem. Bara av att läsa recensionerna så har de ett antal pågående ARN-ärenden. Får hoppas det ger resultat, för detta verkar ju sannerligen absurt. Känns ju mindre bra när jag själv tänkte extraamortera in 50 k i sommar.. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Lösen av Ica lån i förtid
Topp