Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Löneutmätning, skuldsanering och hyra.

Undrar
Om jag har löneutmätning eller skuldsanering och har barn som efter något år tar studenten och vips flyttar någon annanstans.
Kvar blir alltså 1 vuxen i hushållet. Om jag har hög hyra och den överstiger högsta godtagbara hyra (enligt försäkringskassan) nu när jag blivit själv.
Hur funkar det då? Om jag inte kan byta bostaden det vill säga.

blanda inte ihop sanering med utmätning. Det är 2 helt skilda saker med olika regelverk.

Gör en copy-paste på det inlägget och lägg i alla trådar som handlar om skuldsanering ;)
Ja, lite tröttsamt är det ibland. Märklig fråga att ställa dock. Antingen så har man skuldsanering eller också har man det inte.
I teorin skulle man väl kunna ha både sanering och löneutmätning men då lär väl saneringen upphöra inom kort för att man inte kommer klara av att betala den.

Lite som att folk tror att löneutmätning innebär att dem kommer och tar TVn...

Vet mycket väl skillnaden . Frågan är vad som händer när man blir ensam med hög hyra, säg då vid löneutmätning
Dryga svar…

Vet mycket väl skillnaden . Frågan är vad som händer när man blir ensam med hög hyra, säg då vid löneutmätning
Dryga svar…
Ditt förbehållsbelopp ändras eventuellt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp