Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Löneutmätning!! När kommer beskedet?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Belinda80" data-source="post: 18770" data-attributes="member: 1102"><p>Jag sitter uppe och kan inte sova, funderar på varför mitt liv har blivit så, mår så fruktansvärt dåligt, jag har förstört mitt liv, jag vill inte leva! Jag frågar mig själv gång på gång varför jag har tagit alla dessa lån?! Jag önskar att jag mardrömmer och att jag vaknar snart :/, jag vill vara stark och klara av detta men vissa dagar så orkar jag inte mer, känner mig så värdelös och rutten! Ingen kommer någonsin vilja leva med mig! Jag vill ta livet av mig men är för feg! Jag hoppas på ett mirakel. Jag vill vara lycklig, jag vill känna glädjerus, jag vill ha något att se fram emot, sånt finns inte längre i mitt liv då jag hela tiden går med en klump i halsen, då jag är orolig och har ångest! Jag önskar varje dag att jag ska dö.... Jag kunde ha varit så lycklig nu, jag kunde ha njutit av livet, men nej det finns inte för JAG har förstört mitt liv, lånat och lånat pengar till vad vet jag ej, äger inte ett skit är inte spelberoende bara lånat och gjort dåliga val, kan bero kanske på att jag har haft dåligt självförtroende, blivit retad i skolan, kommit från en familj som alltid haft ekonomiska problem vad vet jag! Kanske beror det på att jag har ADHD, önskar att jag kunde få ett svar! Jag gräver ner mig djupare och djupare vågar inte prata med någon, ingen vet hur jag mår så jag bär på en otrolig fasad! Jag vill inte att någon ska tycka synd om mig... Ville bara skriva av mig och förlåt om det blev långt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Belinda80, post: 18770, member: 1102"] Jag sitter uppe och kan inte sova, funderar på varför mitt liv har blivit så, mår så fruktansvärt dåligt, jag har förstört mitt liv, jag vill inte leva! Jag frågar mig själv gång på gång varför jag har tagit alla dessa lån?! Jag önskar att jag mardrömmer och att jag vaknar snart :/, jag vill vara stark och klara av detta men vissa dagar så orkar jag inte mer, känner mig så värdelös och rutten! Ingen kommer någonsin vilja leva med mig! Jag vill ta livet av mig men är för feg! Jag hoppas på ett mirakel. Jag vill vara lycklig, jag vill känna glädjerus, jag vill ha något att se fram emot, sånt finns inte längre i mitt liv då jag hela tiden går med en klump i halsen, då jag är orolig och har ångest! Jag önskar varje dag att jag ska dö.... Jag kunde ha varit så lycklig nu, jag kunde ha njutit av livet, men nej det finns inte för JAG har förstört mitt liv, lånat och lånat pengar till vad vet jag ej, äger inte ett skit är inte spelberoende bara lånat och gjort dåliga val, kan bero kanske på att jag har haft dåligt självförtroende, blivit retad i skolan, kommit från en familj som alltid haft ekonomiska problem vad vet jag! Kanske beror det på att jag har ADHD, önskar att jag kunde få ett svar! Jag gräver ner mig djupare och djupare vågar inte prata med någon, ingen vet hur jag mår så jag bär på en otrolig fasad! Jag vill inte att någon ska tycka synd om mig... Ville bara skriva av mig och förlåt om det blev långt! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Löneutmätning!! När kommer beskedet?
Topp