Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Löneutmätning hjälp

Hej

Har fått denna blankett att fylla i ifrån kronofogden
Redogörelse för inkomster och utgifter
Information svar senast 6 april
Är förtidspensionerad garanti sjukersättning

Nu kommer skattepengarna 7-10 april snacka om marginaler nu

Finns det chans att jag får behålla skattepengarna ?
För vet inte hur lång tid det tar med utmätning eller beslut osv från kronofogden
hoppas nån kan svara vore kanon

Har du fått skuldsaldo hos KFM? Har du det så kommer skattepengarna att hamna hos KFM även om utmätningen inte startat vad jag har förstått.
Papprena du fyller i handlar om vad de kommer att kunna utmäta på din inkomst. KFM har möjligen redan gjort en tillgångsutredning, vilken du får papper om längre fram, de bör således redan ha koll på att du får skatteåterbäring.

Har du däremot inte något skuldsaldo än finns en liten liten möjlighet att du får behålla skatten. Men tänker du ansöka om Skuldsanering så är det vettiga att använda pengarna till att betala på skulderna så du visar att du gjort vad du har kunnat.

Hej

Har fått denna blankett att fylla i ifrån kronofogden
Redogörelse för inkomster och utgifter
Information svar senast 6 april
Är förtidspensionerad garanti sjukersättning

Nu kommer skattepengarna 7-10 april snacka om marginaler nu

Finns det chans att jag får behålla skattepengarna ?
För vet inte hur lång tid det tar med utmätning eller beslut osv från kronofogden
hoppas nån kan svara vore kanon
Då har du med största sannolikhet skuldsaldo redan så då åker skatten dit

Fy fan typiskt skulle vänta 1 månad extra innan jag skickade ansökan till kronofogden då hade man fått skattepengarna
Oki då vet man Tack för svar

Fy fan typiskt skulle vänta 1 månad extra innan jag skickade ansökan till kronofogden då hade man fått skattepengarna
Oki då vet man Tack för svar
Att Kronofogden utreder dina tillgångar och inkomster har inget med någon ansökan du har skickat att göra.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp