Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Löneutmätning bo med sambo

Någon som har erfarenhet av att bo med någon som har löneutmätning?

Har över 600 000 skulder från totalt 7 olika låneföretag vanliga banker samt snabblån som nu tickar och när som helst kommer jag få kronofogden på mig. Innan detta hände var planen flytta in med tjejen. Hur ser dem till utgifter för boende när man är 2.

Finns det även någon som har kvar sin bostadsrätt med löneutmätning? Isf Hur beräknas beloppet som du får ha kvar från lönen? Det är ju extremt svårt att sälja och man blir ju inte av med boendet även om man sänker priset rejält så man går plus minus noll.

Någon som har erfarenhet av att bo med någon som har löneutmätning?

Har över 600 000 skulder från totalt 7 olika låneföretag vanliga banker samt snabblån som nu tickar och när som helst kommer jag få kronofogden på mig. Innan detta hände var planen flytta in med tjejen. Hur ser dem till utgifter för boende när man är 2.

Finns det även någon som har kvar sin bostadsrätt med löneutmätning? Isf Hur beräknas beloppet som du får ha kvar från lönen? Det är ju extremt svårt att sälja och man blir ju inte av med boendet även om man sänker priset rejält så man går plus minus noll.
Hej
Min sambo har utmätning som började för några månader sen,dom drar ca 13000 från henne och hon har ca 4800 som hon får behålla.så när det började klarade jag inte av att betala mina skulder och började halka efter rejält..blir tufft när man själv är redigt skudsatt och sen ska börja betala ännu mer på hyra osv. det är som det är.kanske blir bättre sen när jag får löneutmätning också.

Vid exekutiv auktion kan bostaden säljas för undervärde.

Oki men då får dem ju en person utan bostad och med mer lån?
Den som sitter med panträtt i bostadsrätten ska få sin fordran täckt vid en försäljning, därtill uppkomna kostnader.
Under det säljs inte bostaden.
Medborgarnas rätt boende är en kommunal angelägenhet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp