Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lön utbetalningsavi.

Ni som varit med liknande vet ni när man får avin om lönen betalas ut den 25e som vanligt? Vi har ej angett bankkonto nummer till arbetsgivaren ännu så mycket troligt att den kommer som avi.

Min tonåring som sommarjobbade på kommunen fick en utbetalningsavi och den kom 3-4 dagar efter den 25:e. Fick lösa in den på ett Swedbankkontor och pengarna fanns på hennes konto i annan bank morgonen efter. Passade även på att anmäla hennes konto så man slipper vänta och besöka ett bankkontor.

Min tonåring som sommarjobbade på kommunen fick en utbetalningsavi och den kom 3-4 dagar efter den 25:e. Fick lösa in den på ett Swedbankkontor och pengarna fanns på hennes konto i annan bank morgonen efter. Passade även på att anmäla hennes konto så man slipper vänta och besöka ett bankkontor.
Härligt! Detta är dock heltidstjänst och på anställningsavtalet står det att lön betalas ut den 25e. Vet du något om avier skickas digitalt?

Ni som varit med liknande vet ni när man får avin om lönen betalas ut den 25e som vanligt? Vi har ej angett bankkonto nummer till arbetsgivaren ännu så mycket troligt att den kommer som avi.
Om arbetsgivaren använder sig av Swedbank SUS fil så behöver dom inte anställdas kontonummer, då utbetalas det till det konto man registrerat hos kontoregistret. Har man dock inte anmält konto dit så är det AVI som gäller.

Om arbetsgivaren använder sig av Swedbank SUS fil så behöver dom inte anställdas kontonummer, då utbetalas det till det konto man registrerat hos kontoregistret. Har man dock inte anmält konto dit så är det AVI som gäller.
De har inte frågat om kontonummer så jag antar att de använder sig utav det. Vet du om avier skickas digitalt eller är det endast post som gäller?

De har inte frågat om kontonummer så jag antar att de använder sig utav det. Vet du om avier skickas digitalt eller är det endast post som gäller?
Vet du om du har anmält konto hos kontoregistret? Annars gör det nu direkt.
Skulle tro det är vanlig post som gäller, dock inte helt 100 på det.

Vet du om du har anmält konto hos kontoregistret? Annars gör det nu direkt.
Skulle tro det är vanlig post som gäller, dock inte helt 100 på det.
Jag har ett anmält konto hos Swedbank sedan länge tillbaka. Om det är på posten då kommer avin troligen efter 25e. Det är ej så bra med tanke på att man har räkningar att betala.

Ja fast om din arbetsgivare använder sig av SUS fil och du har ett konto registrerat hos kontoregistret så får du ju dina pengar utbetalt till kontot och inte genom avi.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp