Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lön Norge

Hej alla, och god fortsättning på er!

Har en syster som bor i Oslo och arbetar på ett lager där som truckförare (treskift). Hon jobbar över en hel del och brukar få ut över 50.000 efter skatt varje månad. I somras fick hon ut över 94.000 i lön en månad dels pga hennes semesterersättning var hög eftersom den påverkades av att hon jobbat över väldigt mycket förra året, sen hade hon jobbat öt som kom på den lönen. Vet att hon fick en saftig lön i november också, 70-80 tusen eftersom hon köttade på som fan och de betalar bara halv skatt då också.

Hade jag inte haft barn hade jag flyttat dit alla dagar i veckan och kunnat ordnat upp min situation på kanske max 2 år.

Dyrare i Norge så du får ju leva som en råtta om du ska göra mycket pengar på att åka över. Men lönerna är sjuka för den kompetensen dom betalar för :)

Dyrare i Norge så du får ju leva som en råtta om du ska göra mycket pengar på att åka över. Men lönerna är sjuka för den kompetensen dom betalar för :)
Ja, det är ju inte så glamoröst som om man bara stirrar sig blind på lön. Men det går nog spara undan iallafall 15-20 i månaden (kanske mer) om man lever därefter

Ja, det är ju inte så glamoröst som om man bara stirrar sig blind på lön. Men det går nog spara undan iallafall 15-20 i månaden (kanske mer) om man lever därefter
Ja har man möjlighet att kunna jobba så kan man ju göra något hundår för få bort skulder eller spara ihop pengar snabbare.

Hade aldrig funkat för mig med barn dock.

Det kan man göra i Sverige också

Du får ta fler jobb, i exemplet jobbade ju personen betydligt mer än 40h i veckan om jag inte missförstått helt.

Hej alla, och god fortsättning på er!

Har en syster som bor i Oslo och arbetar på ett lager där som truckförare (treskift). Hon jobbar över en hel del och brukar få ut över 50.000 efter skatt varje månad. I somras fick hon ut över 94.000 i lön en månad dels pga hennes semesterersättning var hög eftersom den påverkades av att hon jobbat över väldigt mycket förra året, sen hade hon jobbat öt som kom på den lönen. Vet att hon fick en saftig lön i november också, 70-80 tusen eftersom hon köttade på som fan och de betalar bara halv skatt då också.

Hade jag inte haft barn hade jag flyttat dit alla dagar i veckan och kunnat ordnat upp min situation på kanske max 2 år.
Får man fråga på vilket företag hon jobbar?
Eller om du kan skicka PM :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp