Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lånforum rekommenderar

4. Ica Banken – Lägst ränta. 350 000 kr, UC

Stämmer inte längre, samma räntebild som alla i den kategorin långivare.

Tack för noteringen. De har fortfarande lågt spann dock 3,76 - 11,52% . BN ligger mycket högre med 4,99% - 20,24%, så antagligen mycket lättare att få lån där. Sevenday verkar ha ungefär lika lågt som Ica, men där får inte många godkänt.

Men kan ändra till "låg ränta" istället för "lägst ränta".

ICA är ju tex benhårda på max 5 förfrågningar så de får nog anses vara rätt svåra, och frågan är vem som får deras 3,76%-ränta? ICA får man nog närmast jämföra med storbankernas privatlån utan säkerhet - ja, och livsmedelskollegan Coop då förstås :)

ICA är ju tex benhårda på max 5 förfrågningar så de får nog anses vara rätt svåra, och frågan är vem som får deras 3,76%-ränta? ICA får man nog närmast jämföra med storbankernas privatlån utan säkerhet - ja, och livsmedelskollegan Coop då förstås :)

Bumpar
Jag har löst det lånet nu, men jag hade typ 3.43 hos ica, tog det när det var lika ränta för alla som blev beviljad, sen gjorde dom någon priskorrigering något år senare, men mitt gamla lån hängde med i ränteändringarna och var på 3.43 när jag löste det

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp