Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Lånelöftet som inte höll
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Stallkatten" data-source="post: 430202" data-attributes="member: 11288"><p>Liten uppdatering men känner mig sjukt frustrerad över situationen. Hela anledningen till att jag behöver söka lån ensam är för att min pojkvän har en betalningsanmärkning (en enda missad CSN-betalning). Med honom med i kalkylerna får vi inget lån alls, trots att han har en stabil inkomst. Den enda banken som beviljar lån med min låga inkomst är Sparbanken (Bluestep och dylikt undantaget). Premisserna är att jag inte uppger att jag har någon sambo, inte försörjer några barn eller har några andra lån. När de nu räknar ner summan mellan lånelöfte och bolån ska jag hosta upp hundra lax utan att låna... Men då är det i så fall "svärföräldrarna" som kan skriva det som en gåva. Kruxet då är istället att det framkommer att jag har en partner (med betalningsanmärkning), eller att jag väntar barn. För varför skulle "svärföräldrarna" annars ge bort pengar? Känns som helt omöjligt att lyckas, trots att pengarna i praktiken finns tillgängliga. Bara inte enligt de regler banken satt upp. Jag blir så trött. Vi är ju människor och inte bara siffror i en kalkyl.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Stallkatten, post: 430202, member: 11288"] Liten uppdatering men känner mig sjukt frustrerad över situationen. Hela anledningen till att jag behöver söka lån ensam är för att min pojkvän har en betalningsanmärkning (en enda missad CSN-betalning). Med honom med i kalkylerna får vi inget lån alls, trots att han har en stabil inkomst. Den enda banken som beviljar lån med min låga inkomst är Sparbanken (Bluestep och dylikt undantaget). Premisserna är att jag inte uppger att jag har någon sambo, inte försörjer några barn eller har några andra lån. När de nu räknar ner summan mellan lånelöfte och bolån ska jag hosta upp hundra lax utan att låna... Men då är det i så fall "svärföräldrarna" som kan skriva det som en gåva. Kruxet då är istället att det framkommer att jag har en partner (med betalningsanmärkning), eller att jag väntar barn. För varför skulle "svärföräldrarna" annars ge bort pengar? Känns som helt omöjligt att lyckas, trots att pengarna i praktiken finns tillgängliga. Bara inte enligt de regler banken satt upp. Jag blir så trött. Vi är ju människor och inte bara siffror i en kalkyl. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Lånelöftet som inte höll
Topp