Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lånefråga, medsökande som är 78 år funkar det

hej har satt mig i storskuld pga spel som många andra. Nu har jag bara 120tkr och min morfar ska hjälpa mig med ett samlingslån om vi får igenom det. Han är 78år har en inkomst av pension på 135000kr / år inge betalnings anmärkningar eller andra lån. Vars kan vi vända oss alternativt borde man söka på en mindre summa?

Lendo?

Kan man få så högt lån om man är 78 år? Nyfiken på det faktiskt.

Det låter riskabelt att ge blancolån oavsett summa till någon som är 78 år.

Vill du på riktigt sätta din morfar i skoten? Du har ett spelberoende du behöver ta tag i först... beroenden krossar till och med de mest heliga relationer och detta slutar med att du blåser honom och han står kvar med konsekvenserna. Snälla tänk till innan du gör detta

Clyro har en poäng, om du kör den strategin kombinera det med behandling för ditt spelmissbruk.

hej har satt mig i storskuld pga spel som många andra. Nu har jag bara 120tkr och min morfar ska hjälpa mig med ett samlingslån om vi får igenom det. Han är 78år har en inkomst av pension på 135000kr / år inge betalnings anmärkningar eller andra lån. Vars kan vi vända oss alternativt borde man söka på en mindre summa?
Vad har du för inkomst och vilket belopp tänkte du söka? Hur mycket synliga krediter har du just Nu?

Har varit exakt där du är zzzaf....du kommer troligtvis att låna pengar igen och hamna ännu djupare i spelträsket, jag vet inte hur många gånger jag blivit ” räddad” ekonomiskt för att sen bara sjunka djupare och djupare i träsket...sen kommer samvetet, du kommer inte må bra, jag lovar, ångest sömnlöshet....listan kan göras lång...rådet till dej är att nr 1: sök hjälp för ditt missbruk nr 2: ta ditt ansvar själv för ekonomin låt ingen annan ” städa” åt dej...Hoppas du lyckas, önskar dej inte den ångesten som jag har emellanåt för allt jag ställt till med...

Kan bara intyga ovan talare... mycket bra sagt

Jag tror inte det kommer fungera utan att sätta hans eventuella villa eller lägenhet som säkerhet.

Om du har fått ordning på ditt spelmissbruk är 120 000 ingen omöjlig summa att reda ut på egen hand, men det kan ta lite tid innan du får ihop en tillräckligt bra kreditupplysning så att du kan få ett samlingslån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp