Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Låneerbjudande fr Entercard/Remeber

Jag har alltså Rembercard (går ju under Entercard) o har alltid funkat bra. Med sista räkningen så skickade de med ett låneerbjudane om 80 000 till en fast ränta på 6,48%. Alltså inte som hos andra att det är fr xx % o sen kan det bli hur mkt som helst i slutändan.

Detta har alltså inte med kreditkortet att göra utan är ett blancolån de erbjuder vissa kunder.
Min undran, nån fler som fått detta erbjudande?

Jag är frestad ansöka då jag med dessa pengar skulle kunna avsluta flera lån/krediter m mer än dubbel ränta.

Ingen??

Ingen som fått samma erbjudande?:confused:

jag tror det är en höjning av ditt kreditbelopp dom menar.entercard har inga lån.hittar inget om det när man söker.
samma som andra kort.först blir man beviljad en summa några månader senare kommer brev om höjning av lånet.

Detta har alltså inte med kreditkortet att göra utan är ett blancolån de erbjuder vissa kunder.
Min undran, nån fler som fått detta erbjudande?

Jag har remembercard men har inte fått detta erbjudande och ser inget om det på deras sida heller. Är det entercard som är kreditgivare, eller är det ett partnererbjudande? Undrar också om du fått 80 000 beviljat utan UC, eller är det ett erbjudande om att låna UPP TILL 80 000?

Jag tog o frågade dom. Det är helt nytt detta, finns ej på deras hemsida och det är bara vissa som får erbjudandet hemskickat tills m räkningen för kreditkortet. Det är Entercard/Rembercard som är långivare.
Jag misstänker att de har kollat lite för det finns tydligen en gräns upp till 100 000 kr men på min låneansökan så är 80 000 förkryssad o det som jag max kan låna. Gissar att det de måste ha nån slags kännedom om min ekonomi som gör att de satt den gränsen.
Jag kommer att testa....Fick jag det beviljat så skulle jag äntligen få lösa bort ett par svindyra lån o krediter jag har.
Ränta på lånet enl mitt erbjudande är på 6,48% o man lånar i fem år.
Men som sagt...det är bara vissa utvalda, sådana som de tror kan få lånet beviljat.
Jag provar fast jag har inga förhoppningar om att få det.

Förtydligar att detta är alltså ett blancolån som inte är kopplat till kreditkortet. Står klart o tydligt i det papper som följde med.

Det låter som ett väldigt bra erbjudande! Återkom gärna och berätta hur det gick med din ansökan. Det var jag som skrev ovan att jag också är kund hos remember/entercard. Är i samma situation som du med andra dyra krediter att lösa och hoppas att jag får ett liknande erbjudande framöver. Lycka till!

Fick en påminnelse idag från dem att jag inte skulle glömma att ansöka... ;)

och hur gick det med detta lånet då??sökte ni?

Jag har inte sökt än. Tänker vänta tills efter 10/7...Då försvinner ännu en förfrågan hos UC så jag har bara tre kvar då...Hoppas på att det ser lite bättre ut. :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp