Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lånalåna, Vilka står bakom?

Hej. Någon som vet något om Lånalåna? UC? Vilka står bakom? Svåra få lån av? Aktiva?

Som jag minns var de ok att låna från Förut hette de som stod för det settfinans var in och kolla det står taptum finance nu
Inte uc men minns inte vilket de tog tror de kollar kf om man har något där eller har haft mycke
Aktiva eller inte vet jag ej

De är aktiva, kommer ej ihåg om de tog crefitsafe, el bisnode när jag lånade för ett par veckor sen, ingen uc isf.

Hur snabbt får man pengarna? Veifierar man med bankid?

Samma dag om dom beviljar innan 14.00

När har jag pengarna på mitt konto?
Under kundtjänst öppettider (kl 10.00-16.00) behandlas ett ärende omgående. Kunder med SEB får sina pengar direkt när överföring sker ( kl 10.00-16.00). Övriga kunder med andra banker har pengarna på kontot samma dag senast kl 17.00 när lånet beviljats senast kl 14.00. När kunder med andra banker fått sitt lån beviljat efter kl 14.00, så har de pengarna på kontot senast kl 17.00 nästkommande vardag. Ansökan bör vara inne hos oss senast kl 13.00 för att ärendet ska hinna behandlas och utbetalas senast kl 14.00

Tack med var mer verifieringsprocessen jag tänkte på om dom hade bankid eller inte :) Men såg nu att man skulle skicka in en bild på sig själv och körkortet

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp